امام جمعه شادگان تاکید کرد:

عبور از بحران کرونا نیازمند مشارکت همه مردم است

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۷:۲۳
کد خبر: ۹۸۰۹۴۴
عبور از بحران کرونا نیازمند مشارکت همه مردم است
امام جمعه شهرستان شادگان گفت: عبور از بحران کرونا نیازمند مشارکت همه مردم است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام سید مجید شرفی عصر امروز در بازدید از پست های تب سنجی جمعیت هلال احمر شهرستان اظهار کرد: مقابله با کرونا نیازمند مشارکت عمومی است که خوشبختانه کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

او با تاکید بر روش‌های پیشگیرانه کرونا و لزوم همکاری‌های حوزه‌های مختلف و تشکیل کمیته عملیاتی اجرایی، گفت: لازم است در بحث کرونا، همه جوانب آن را مورد توجه قرار داده و آثار معنوی و اجتماعی آن رصد شود، البته به مردم اطمینان می دهیم که با همکاری، همدلی و همراهی همگانی آن را شکست می‌دهیم.

خطیب جمعه شادگان افزود: بیماری های واگیر نظیر کرونا ویروس، یک مسیله پیچیده است که مهار آن، نیازمند مجموعه ای از اقدامات بهداشتی، درمانی، اجتماعی، اقتصادی و معنوی، همچنین همکاری، همفکری و هم اندیشی مدیران بخش های مختلف است.

شرفی بیان کرد: پزشکان و پرستاران، در صف نخست عرصه نبرد با این بیماری قرار دارند و از آغاز فرآیند بیماری تا پایان آن بسیار تلاش میک نند، این مسیر مانند رشادت و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که پیروزمندانه عمل کردند.

خطیب جمعه شادگان در پایان خواستار استقرار یک اکیپ‌ بازرسی با تجهیزات کامل در میدان الغدیر در قسمت ورودی شهر شادگان برای تست روستاییان که وارد شهر می شوند، شد و افزود: پایش ورودی ها و تب سنجی از اقدامات مهم در راستای کنترل بیماری کرونا است که باید تا پایان شیوع این بیماری ادامه داشته باشد.

 

نظر شما