استاندار خوزستان خبر داد:

در تامین مایحتاج مردم مشکلی نداریم/جا به جایی روان کالاهای اساسی از بنادر خوزستان به نقاط مختلف کشور/طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خوزستان اجرایی می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۵:۲۷
کد خبر: ۹۸۱۴۷۱
در تامین مایحتاج مردم مشکلی نداریم/جا به جایی روان کالاهای اساسی از بنادر خوزستان به نقاط مختلف کشور/طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خوزستان اجرایی می‌شود
استاندار خوزستان با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی از فردا در سراسر کشور گفت: با انجام محدودیت‌های بیشتر، این طرح با جدیت در استان خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی از فردا در سراسر کشور اظهار کرد: علاوه بر آن، سختگیری‌های بهداشتی بیشتری را اعمال خواهیم کرد و همزمان فعالیت ادارات و اصناف و تردد در اماکن عمومی بیش از گذشته کنترل می‌شود.

استاندار خوزستان بیشترین محدودیت تعیین شده در این طرح را متوجه ترددها و سفرها برشمرد و افزود: اجرای موفق این طرح به همکاری هر چه بیشتر مردم برای در خانه ماندن نیاز دارد که جزییات بیشتر اجرای این طرح از سوی رییس جمهوری برای مردم کشور تشریح می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با اشاره به اینکه تمامی بانک‌ها تا ۹ فروردین تعطیل خواهند بود، بیان کرد: این در حالی است که درباره نحوه فعالیت بانک‌ها بعد از تعطیلات رسمی نیز تصمیم‌گیری مجددی صورت می‌گیرد.

به گفته شریعتی این موضوع شامل ادارات و بانک‌های خصوصی نیز خواهد شد.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به اینکه واردات کالاهای اساسی از بنادر استان به خصوص بندر امام خمینی(ره) به صورت روان در حال انجام است، اضافه کرد: خودروهای حمل بار و قطارهای باری بدون مشکل در حال جا به جایی کالاها به سراسر کشور هستند.

شریعتی در پایان افزود: علاوه بر این انبارهای بنادر استان مملو از کالا و مایحتاج است و بر همین اساس در تامین مایحتاج مردم مشکلی نداریم.

 

 

نظر شما