سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

افزایش آمارهای مثبتیِ کرونا ناشی از ازدحام خرید شب عید/۴۶ مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت خوزستان/افزایش فوتی ها به ۷۱ مورد و بهبود یافتگان ۳۳۳ نفر+تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۵:۲۹
کد خبر: ۹۸۱۵۰۶
افزایش آمارهای مثبتیِ کرونا ناشی از ازدحام خرید شب عید/۴۶ مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت خوزستان/افزایش فوتی ها به ۷۱ مورد و بهبود یافتگان ۳۳۳ نفر+تفکیک شهرستان ها
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به بروز آمارهای مبتلایان ناشی از حضور در بازارهای برای خریدهای شب عید در روزهای پایانی سال گذشته، گفت: با ثبت ابتلای ۴۶ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، آمار کل مبتلایان کرونا ویروس خوزستان به ۵۷۰ بیمار رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان مشاهده شده و این نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه توسط برخی از شهروندان است، اظهار کرد: متاسفانه این افزایش آمار مربوط به دوره کمون ۷ الی ۱۰ روزه کرونا ویروس به سبب عدم توجه به هشدارها در روزهای پایانی سال گذشته توسط برخی از شهروندان که به خرید شب عید اقدام کرده بودند، است.

او با اشاره به آمار تفکیکی موارد ابتلای جدید خوزستان در شبانه روز گذشته، گفت: موارد جدید به تفکیک ۹ مورد در اهواز، خرمشهر و کارون هر کدام ۵ مورد، آبادان ۴ مورد، شهرستان های امیدیه، باوی، بهبهان، دزفول و شادگان هر کدام ۳ مورد، اندیمشک و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های حمیدیه، رامهرمز، شوش و مسجدسلیمان نیز هر کدام یک مورد به ثبت رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه آمار کل بیماران مبتلا به کرونا خوزستان تا کنون به ۵۷۰ مورد افزایش یافته است، افزود: خوشبختانه از این تعداد قطعی ۳۳۳ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند و ۱۶۶ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند.

احسان پور با اشاره به فوت ۶ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته استان بر اثر ابتلا به کروناویروس، بیان کرد: از این تعداد ۲ بیمار بستری در اهواز،  یک بیمار در آبادان، یک بیمار در دزفول و ۲ بیمار در بهبهان فوت شدند که به این ترتیب تا کنون آمار جان باختگان ابتلا به کرونا در خوزستان متاسفانه به ۷۱ مورد افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از همه شهروندان درخواست کرد در اسرع وقت به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۵۲۴ بیمار و فوت شدگان ۶۵ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۳۰۰ نفر اعلام شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز