شمار مبتلایان کرونایی جنوب غرب خوزستان ۳ رقمی و فوتی ها ۲ رقمی شد:

۱۰۹ ابتلا و ۱۰ فوتی/خرمشهر در صدر مبتلایان و فوتی های کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۵:۱۴
کد خبر: ۹۸۱۵۱۵
۱۰۹ ابتلا و ۱۰ فوتی/خرمشهر در صدر مبتلایان و فوتی های کرونا
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به ابتلای ۱۰ مورد جدید در شبانه روز گذشته گفت: شمار کل مبتلایان جنوب غرب خوزستان به ۱۰۹ مورد افزایش یافت.

شکرالله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به ثبت ابتلای ۱۰ مورد جدید طی شبانه روز گذشته در محدوده جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: تعداد کل مبتلایان جنوب غرب خوزستان به ۱۰۹ بیمار افزایش یافت که به تفکیک در آبادان ۴۱ مورد، خرمشهر ۴۷ مورد و شادگان نیز ۲۱ بیمار مشاهده و ثبت شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۲ بیمار بستری شده در بیمارستان آیت الله طالقانی در حال دریافت خدمات هستند، افزود: در روز گذشته آمار بیماران بستری شده به ۱۷ نفر افزایش یافت و در مقابل ۱۳ نفر بهبود یافته و ترخیص شده داشتیم.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان اضافه کرد: خوشبختانه از مجموع مبتلایان قطعی در این محدوده تا کنون ۶۹ نفر با حال عمومی خوب بهبود یافته و ترخیص شدند.

سلمان زاده در خصوص آمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان بیان کرد: پس از پنج روز متاسفانه یکی دیگر از بیماران(خرمشهر) فوت شد و تعداد فوت شدگان نهایی محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان به ۱۰ مورد افزایش یافت که به تفکیک شامل ۳ نفر در آبادان، ۶ مورد در خرمشهر و یک مورد در شادگان می شود که اکثرا دارای سن بالا و بیماری زمینه ایی بودند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: از همه کسانی که در خانه ماندند و به توصیه های ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس توجه نمودند تشکر می کنم و از دیگر همشهریان می خواهم به کمپین های #درخانه_می مانیم و #به_دید_و_بازدید_نمی رویم بپیوندند.

سلمان زاده در پایان دوباره یادآورشد: باز هم از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که آمار ابتلا تا روز گذشته در شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان ۹۹ نفر، بهبودی یافته و ترخیص شدگان قطعی نیز ۶۶ مورد اعلام شده بود.

 

نظر شما