از فردا شنبه اجرایی می شود؛

توقف حرکت قطارهای سراسری به خرمشهر تا اطلاع ثانوی

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۱:۴۲:۴۹
کد خبر: ۹۸۱۸۴۳
توقف حرکت قطارهای سراسری به خرمشهر تا اطلاع ثانوی
فرماندار ویژه خرمشهر از توقف قطار سراسری به خرمشهر از روز شنبه ۹ فروردین ماه جاری به دلیل انجام قرنطینه شهری ناشی از ابتلای بالای به بیماری کرونا در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، محمد حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از پیگیری های انجام شده و در راستای هشدارهای ستاد کرونا ویروس منطقه آزاد اروند در پی روند افزایشی بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان به ویژه در شهرستان، حرکت قطار های سراسری به خرمشهر تا اطلاع ثانوی متوقف می شود.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز قرنطینه مسافران ریلی به خرمشهر به مدت ۱۰ روز در نظر گرفته شده بود، اما با افزایش شمار ابتلا و فوت ناشی از بیماری کرونا در خرمشهر از امروز در راستای اعمال محدودیت های بیشتر، قرنطینه تمامی مبادی ورود و خروج این شهرستان تا ۱۵ فروردین اجرایی شد.

لازم به ذکر است که طبق آخرین آمارهای اعلام شده از سوی شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، مجموع بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان به ۱۲۰ بیمار رسیده که به تفکیک ۴۴ مورد در آبادان، ۵۵ مورد در خرمشهر و ۲۱ مورد در شادگان مشاهده و ثبت شده است.

طبق آمارهای ارایه شده، شهرستان خرمشهر در جایگاه اول شهرستان های خوزستان از لحاظ ابتلای بالا نسبت به یکصد هزار نفر جمعیت است.

همچنین خرمشهر در آمار جان باختگان ناشی از کرونا با ۷ فوتی در مقابل سه قربانی در آبادان و یک مورد در شادگان، در جایگاه نخست جنوب غرب خوزستان و در رقابت با دیگر شهرستان های استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز