طرح آسیب های پس از سیل در لرستان عملیاتی می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۲:۱۹
کد خبر: ۹۱۸۹۲۷
طرح آسیب های پس از سیل در لرستان عملیاتی می‌شود
معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: طرح آسیب های پس از سیل با هدف ارتقا تاب آوری اجتماعی در لرستان عملیاتی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معصومه ابتکار، در حاشیه همایش کارگاه های تخصصی آموزشی توان افزایی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده منطقه غرب کشور بیان کرد :طرح خاصی در راستای آسیب های پس ازسیل در جهت ارتقا تاب آوری در جوامع و محلات آسیب دیده امروز  پنجشنبه امضا و مقدمات اجرای آن فراهم می شود.

وی افزود: علاوه بر این دوره ها پروژه های زیادی هم راستا با هدف دولت در راستای توان افزایی، آموزش، کارآفرینی تحکیم و مسائل مرتبط با آسیب ها  و تقویت و تحکیم خانواده با سازمان های مردم نهاد تدوین و اجرایی شده است.

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده، در خصوص مشکلات ایجاد شده در حوزه راه های سیلزده استان عنوان کرد: تلاش در راستای ترمیم و بهسازی این مسیرها انجام می شود و وزارت راه در راستای برطرف سازی موانع تلاش می کند.

ابتکار گفت: توجه به کودکان بازمانده از تحصیل نیز با همکاری آموزش و پرورش پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: دولت موظف به حمایت از تشکل های مردم نهاد و  رفع مشکلات جوامع بانوان است.

همایش انجمن‎های مردم نهاد حوزه زنان غرب کشور روز پنجشنبه با حضور ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به مدت چهار روز درخرم‎آباد آغاز شد ه است.

این همایش چهار روزه با برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی توان افزایی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده منطقه غرب کشور با حضور ۱۷۵ سازمان مردم نهاد از استان های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این همایش، توان افزایی و تعامل سازمان های مردمی، ایجاد ارتباط و زمینه همکاری جامعه مدنی و دولت، شناسایی چالش های حوزه زنان عنوان شده است.

 پروژه نویسی و تامین مالی منابع سازمان های مردم نهاد در ۶ کارگاه آموزشی به صورت ویژه در این چهار روز ارائه می شود.

 ۶۰ سازمان مردم نهاد از لرستان در این کارگاه ها حضور دارند، سند ارتقا و توسعه حوزه زنان و خانواده نیزدر این همایش رونمایی خواهد شد.

همایش سازمان های مردم نهاد زنان غرب کشور ۹ تا ۱۲ آبان در خرم آباد در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز