در رادیو فرهنگ؛

رونمایی از کتاب صوتی «خستگی ناپذیر» در « آیین کتاب»

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۷۶۲۳
رونمایی از کتاب صوتی «خستگی ناپذیر» در « آیین کتاب»
مراسم رونمایی از کتاب صوتی «خستگی ناپذیر» که به خاطرات سید آزادگان، سید علی اکبر ابوترابی اختصاص دارد در برنامه « آیین کتاب» رادیو فرهنگ امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد پخش می شود.

به گزارش برنا؛ مراسم رونمایی از کتاب صوتی « خستگی ناپذیر »  در حوزه هنری و با حضور مسولان فرهنگی کشور برگزار شد و رادیو فرهنگ امروز بخس هایی از این مراسم را تقدیم شنوندگان می کند.

گفتنی است رونمایی از کتاب صوتی «خستگی ناپذیر» که به خاطرات سید آزادگان حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی اختصاص یافته، دوشنبه 1400/3/10در محل حوزه هنری تهران برگزار شد و‌علبذصا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ، سید محمدحسن ابوترابی برادر آزاده فقید سید علی اکبر ابوترابی، جانشین و معاونین موسسه پیام آزادگان، احد جاودانی مدیر کل ارشاد تهران، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، مسعود فروتن از اساتید عرصه اجرا، دوبله و بازیگری، حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و علی اکبر شیروانی مدیر انتشارات سوره مهر حضور داشتند.

در برنامه « آیین کتاب» امروز سخنان قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد پخش می شود و وی به بیان خاطراتی از سال‌های اسارت و حضور در کنار مرحوم ابوترابی اشاره می کند  و سپس در بخشی شعر خوانی احمد بابایی از شعرای انقلابی و آیئنی کشور با مضامین مربوط به دفاع مقدس و حاج قاسم سلیمانی تقدیم شنوندگان خواهد شد

پخش بخش هایی از سخنان مهدی طهماسبی گوینده این کتاب و حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوتراب برادر سید علی اکبر ابوترابی از دیگر محورهایی است که در در برنامه « آیین کتاب» به آن پرداخته می شود .

کتاب «خستگی‌ناپذیر»  روایت مرحوم علی اکبر ابوترابی‌فرد از دفاع مقدس و شخصیت‌های برجسته‌ آن دوران به قلم عبدالمجید رحمانیان است که توسط انتشارات «پیام آزادگان» منتشر شده‌ است و «سماوا» ناشر کتاب‌های صوتی انتشارات سوره مهر همزمان با سالگرد ارتحال ایشان، از نسخه صوتی کتاب با صدای مهدی طهماسبی رونمایی کرد.

این کتاب در سه بخش نگارش یافته است که در بخش اول، سید آزادگان به رابطه خود با شهید سید علی اندرزگو می‌پردازد و گوشه‌هایی از شجاعت‌ها، کرامات و حالات معنوی و حماسی او را بیان می‌کند. در بخش دوم از شخصیت عارف مجاهد، شهید دکتر مصطفی چمران سخن می‌گوید و خاطره‌هایی از دوران اسارت خود را نیز روایت می‌کند. در بخش سوم خاطره‌های خود را از عارفان وارسته و کرامات آن‌ها بیان می‌کند.

برنامه « آیین کتاب» را که به رونمایی این اثر اختصاص دارد امروز ساعت ۱۱ روی موج اف ام‌ردیف۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز