در رادیو فرهنگ؛

از نگرانی جمعی از تشدید کرونا تا نگاهی به فرقه ضاله بهائیت در"سرزمین من"

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۰۳۷۲۵
در مجله رادیویی فرهنگی، تاریخی، اجتماعی "سرزمین من" پنج شنبه ۱۷ تیرماه بخش های مختلفی از تاریخ و سلامت تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می شود .

 در بخش « کرونا بیماری قرن » با حضور کارشناسان حوزه های مختلف نگاهی به نگرانی و تشدید بیماری کرونا از منظر جامعه، دولتها و کادر درمان می شود .

در بخش های دیگر برنامه « سرزمین من» که بررسی و بیان مسائل تاریخی و اجتماعی کشورمان اختصاص دارد به 

رئیس فرقه ضاله بهائیت و دسیسه های خارجی در تشکیل این فرقه پرداخته می شود.

بنیان گذار فرقه بهائیت یا  رهبر بهائیان(حسین‌علی بهاء) در کتاب‌هایش بارها ادعای نبوت کرده و خود را پیامبر خدا خوانده بود .

سابقه بهائیت نشان می دهد اینها ستایشگر و فرمانبر دولتهای استکباری بودند. از تزار روس و امپراطور انگلیس تا رؤسای آمریکا و امروز اسرائیل غاصب همه پشت سر بهائیت بودند که خود نماد ظلم و استکبار بوده و هستند.

در بخش تاریخی برنامه "سرزمین من"،  در سالروز پیمان سعدآباد بین ایران عراق افغانستان و ترکیه، چرایی و چکونگی این پیمان که 

در ۱۷ تیر ۱۳۱۶ بین  وزرای خارجه چهار کشور ایران، ترکیه، عراق و افغانستان برای  عدم تعرض در کاخ سعدآباد امضا شد بررسی می شود  این پیمان که به «پیمان سعدآباد» مشهور شد،وحدت نظر چهار کشور را در سیاست عمومی و حمایت متقابل در صورت بروز خطر نسبت به یکی از دولتهای عضو پیش بینی می‌کرد و دول چهارگانه را متعهد می‌کرد که ضمن محترم شمردن حدود مرزی مشترک، سیاست عدم مداخله مطلق در امور داخلی یکدیگر را دنبال کنند. متعاهدین همچنین توافق کردند که در کلیه اختلافات بین‌المللی که به منافع آنها مربوط است با هم مشورت نمایند و عملیات تجاوزکارانه علیه یکدیگر نداشته باشند.

برنامه سرزمین من کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه کنندگی امیررضا راز ساعت ۱۲:۴۵ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز