سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

کسب مقام سوم بانوان قشم درمسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی تخصصی فدراسیون کونگ فو

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۶:۴۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۷۲۵۳
کسب مقام سوم بانوان قشم درمسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی تخصصی فدراسیون کونگ فو
سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب مقام سوم تیمی بانوان این منطقه در بخش خردسال مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی تخصصی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش برنا، جلیل حق گویان، سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم روز یکشنبه با اشاره به اینکه این مسابقات در سه رده خردسال، نونهال و نوجوان به صورت مجازی برگزار شده است، گفت: تیم کونگ فو بانوان منطقه آزاد قشم در بخش خردسال این مسابقات با کسب یک مدال طلا توسط « نفس کاظمی جهرمی » و یک مدال نقره توسط  « نهال صادقی » به این مقام دست یافت.

وی همچنین از کسب یک مدال برنز از سوی تیم کونگ فو منطقه آزاد قشم در بخش نوجوانان مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی تخصصی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران  خبر داد و افزود: این مدال توسط « دینا زهره وند » عضو تیم کونگ فو منطقه آزاد قشم به دست آمد.

حق گویان با تقدیر از حسین رفیعی رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی منطقه آزاد قشم و ناهید کارگر مربی تیم کونگ فو بانوان این منطقه، اظهار امیدواری کرد که این رشته ورزشی پرطرفدار هم در قسمت بانوان و هم در قسمت مردان با تلاش و همت همه ورزشکاران و دست اندرکاران این رشته درمنطقه  به مدارج بالا دست پیدا کند.

نظر شما