طیق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته؛

رنکینگ هفته اول سوپر لیگ کاراته بانوان اعلام شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۹:۵۰
کد خبر: ۶۳۴۷۲۵
رنکینگ هفته اول سوپر لیگ کاراته بانوان اعلام شد
سازمان لیگ فدراسیون کاراته رنکینگ هفته اول سوپر لیگ بانوان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از برگزاری دیدارهای هفته اول سوپر لیگ کاراته بانوان ، در کاتای انفرادی مهناز آخوند زاده از تیم نفت امیدیه با 53 امتیاز در صدر قرار گرفت. بهاره حسینی از تیم نارین صنعت آریا با 29 امتیاز دوم شد. زهره میرزاخانی از هیات کاراته اصفهان و پریسا رحمانی از تیم بیمه تعاونی با 27 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

در کاتای تیمی، باشگاه حامی با ترکیب ساناز فیاضی، مرضیه بهرامی و فاطمه زرنوشه وتیم بیمه تعاون با ترکیب پریسا رحمانی، مهری یزدانی و مائده نصیری پی با 54 امتیاز به صورت مشترک در صدر ایستادند.

تیم نفت امیدیه با ترکیب الهام رضایی، فاطمه ضراب زاده و شادی رضی پور با 52 امتیاز سوم شدند.

در بخش کومیته و در وزن 50-کیلوگرم، سحرشیروانی از هیات کاراته اصفهان با 44 امتیاز صدرنشین شد. سارا کریمی از نفت امیدیه با 29 امتیاز و زهرا جعفری از آوای رزم با 25 امتیاز دوم و سوم شدند.

در وزن 55-کیلوگرم، زهرا کرم پو از تیم نفت امیدیه با 45 امتیاز اول است. رویا موسیوند از باشگاه حامی با همین تعداد امتیاز و تفضل کمتر در رده دوم جای دارد و فاطمه چالاکی با 44 امتیاز از تیم بیمه تعاون سوم است.

در وزن 61-کیلوگرم، مونا قاسمی از تیم آوای رزم با 46 امتیاز در مکان نخست قرار ارد. فاطمه زیبایی از هیات کاراته اصفهان با 45 امتیاز و یگانه مرادی از تیم پیام نور مرکزی با 30 امتیاز دوم و سوم هستند.

در وزن 68-کیلوگرم، حدیث صمدی از تیم آوای رزم با 45 امتیاز بر سکوی نخست جای گرفته، فریال جعفری از هیات کاراته اصفهان با 30 امتیاز در رده دوم است و آتوسا رضایی از تیم پیام نور مرکزی با 29 امتیاز مکان سوم را در اختیار دارد.

در وزن 68+کیلوگرم، محدثه آقایی از تیم بیمه تعاون با 46 امتیاز اول است. شنه کاظمی از تیم نفت امیدیه با 45 امتیاز و شادی شریعتی از تیم نارین صنعت آریا با 29 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جای دارند.

در وزن آزاد، بهنوش نجفی از هیات کاراته اصفهان 45 امتیازی است و در صدر جدول رده بندی این وزن قرار دارد. نفیشه گلشنی از بیمه تعاون با 44 امتیاز و الهه قاسم زاده از باشگاه حامی با 29 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

گفتنی است سازمان لیگ کاراته برای محاسبه امتیازات کاراته کاهای شاغل در سوپرلیگ، برای هر برد 20 امتیاز، قرار گرفتن در ترکیب تیم در هر مبارزه 2 امتیاز، برای تساوی 5 امتیاز، برای برد با اختلاف هشت امتیاز یک امتیاز ویژه در نظر گرفته است. در بخش کاتا نیز کسب هر پرچم یک امتیاز برای کاتارو محاسبه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز