نماینده ایران در بزرگترین رویداد کیک بوکسینگ جهان؛

کریمیان: تمام هدفم به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم در K_۱ ژاپن است

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۳:۲۷
کد خبر: ۷۵۳۸۰۵
کریمیان: تمام هدفم به اهتزاز درآوردن پرچم کشورم در K_۱ ژاپن است
قهرمان کیک بوکسینگ ایران و جهان گفت: تمام تلاشم را به کار می بندم تا در مسابقات K_1 ژاپن، پرچم مقدس کشورم را به اهتزاز درآورم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، " سینا کریمیان " نماینده کشورمان روز دوم مهرماه، برای کسب عنوان قهرمانی و تصاحب کمربند K_1 در ورزشگاه " سایتاما" ژاپن به مصاف حریفان خود خواهد رفت. وی در مورد رقبای خود در این مسابقات مهم اظهار داشت: اولین مبارزه من با حریفی از کشور ژاپن به نام " اود کِن " است که ورزشکار خوبی است. در صورت پیروزی مقابل وی، باید با برنده مبارزه ورزشکاران آمریکا و ژاپن مسابقه دهم تا به مرحله یک چهارم صعود کنم.

وی ادامه داد: البته برای من همه رقبایم بزرگ و مهم هستند، اما به نام و سوابق آنها توجهی ندارم و فقط به موفقیت و کسب افتخار برای خودم و ورزش کشورم می اندیشم.

نماینده ایران در مسابقات K_1 ژاپن، به وضعیت آمادگی خود اشاره کرد و افزود: با توجه به این که در مهمترین رویداد کیک بوکسینگ جهان شرکت می کنم، از مدت ها قبل، تمرینات خود را زیرنظر یک تیم فنی بسیار حرفه‌ای متشکل از اساتید: " علی‌ مهین ‌ترابی "، " پوریا حسن‌زاده "، " داوود امیری " و " پیمان رجبی " ( مربی ‌بدنساز ) آغاز کرده ام. در حال حاضر، شرایط بسیار خوبی دارم و آماده دیدار با حریفان هستم.

قهرمان ورزش های رزمی ایران درباره اهمیت مسابقات K_1 خاطرنشان کرد: حضور در این رقابت ها آرزوی هر ورزشکار رزمی است که این مساله در مورد من نیز صدق می کند. بنابراین، از این فرصت عالی برای افتخارآفرینی برای خودم و همچنین ورزش کشور عزیزم به خوبی استفاده خواهم کرد و امیدوارم با دعای خیر مردم شریف ایران، با دست پر از این میدان بزرگ خارج شوم.

کریمیان در پایان گفت: این مسابقات و قهرمانی در آن بدون شک، برایم بسیار مهم و ارزشمند است. اما حضور شایسته و اثبات توانمندی های ورزشکاران ایران نیز اهمیت خاصی دارد که امیدوارم به لطف خدا بتوانم نماینده خوبی برای ورزش های رزمی ایران در این آوردگاه بزرگ جهانی باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز