مهدی علی‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نگرانی در مورد پیوستن ووشوکاران به MMA نداریم/ هیچ صحبتی با محمدسیفی نداشتم/ در سفر به لوزان به اهداف از پیش تعیین شده خود رسیدیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۶:۴۸:۳۲
کد خبر: ۸۶۴۳۰۵
نگرانی در مورد پیوستن ووشوکاران به MMA نداریم/ هیچ صحبتی با محمدسیفی نداشتم/ در سفر به لوزان به اهداف از پیش تعیین شده خود رسیدیم
رییس فدراسیون ووشو گفت: خوشبختانه نگرانی درمورد پیوستن ووشوکاران به رشته MMA نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی علی‌نژاد، رییس فدراسیون ووشو، درباره سفر به لوزان سوییس و دیدار با مسئولان عالی رتبه ورزش جهان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در این سفر به همراه دکتر صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک و مجید کیهانی، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، در 2 برنامه رسمی در لوزان شرکت کردیم، یکی مراسم تجلیل و اعطای حلقه طلایی، نقره‌ای و برنزی به کسانی که در حوزه رسانه تصویری در المپیک جوانان بوینس آیرس و المپیک زمستانی  پیونگ چانگ تولیدات تصویری داشتند و دیگری افتتاح ساختمان جدید (IOC) بود که در مراسم افتتاحیه آن بزرگان ورزش دنیا که شامل روسای کمیته‌های المپیک همه کشورها، روسای فدراسیون‌های جهانی، اعضای کمیته بین المللی المپیک و کسانی که در حوزه بین‌الملل مسئولیت‌ های عالی رتبه دارند، حضور داشتند.

او ادامه داد: جلسات بسیار خوبی که شامل 19 دیدار بود برگزار شد و با دیپلماسی خیلی خوبی که آقای صالحی امیری در پیش گرفتند خوشبختانه ما به اهداف از پیش تعیین شده خود در این جلسات رسیدیم. من فکر می‌کنم این نوع دیپلماسی که از زمان حضور آقای صالحی امیری در ورزش حاکم شده است قطعا در آینده قدم‌های بزرگی درخصوص منافع ورزشی کشور برداشته خواهد شد. 

او درباره شایعه خداحافظی محسن محمدسیفی از تیم ملی ووشو گفت: آقای سیفی چند وقت اخیر در لیگ چین بازی کردند و در حال حاضر نیز به دلیل تولد فرزندشان در ایران حضور داشتند ولی در رابطه به مسائلی که مربوط به خداحافظی خود از تیم ملی باشد هیچ صحبتی با من و فدراسیون نداشتند. اردوهای تیم ملی از 17 تیر شروع می‌شود و محمد سیفی هم جزو نفرات دعوت شده است و این بستگی به خود آقای سیفی دارد که چه تصمیمی گرفته باشند. قطعا هر تصمیمی که بگیرند ما به تصمیمش احترام می‌گذاریم.

علی‌نژاد درمورد گرایش ووشوکاران به MMA اظهار کرد: به طور کلی نگاه وزارت ورزش و جوانان به این رشته نگاه مثبتی نیست و قطعا سیاست‌های ما نیز درخصوص این رشته همسو با وزارت ورزش و جوانان است. حالا اینکه برخی از ووشوکاران قهرمان ما پس از پایان دوران قهرمانی خود به سمت این رشته می‌روند مربوط به خود آنها می‌شود و دخالتی در این زمینه نداریم. خوشبختانه در این خصوص هم ما نگرانی نداریم چون هستند افرادی که شرایط مدال آوری دارند واستقبالی برای حضور در این رشته را ندارند.

نظر شما