چرا دونالد ترامپ از ابتلا به کرونا نمی‌ترسد؟

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۲۲۷۷۷
چرا دونالد ترامپ از ابتلا به کرونا نمی‌ترسد؟
شبکه العربیه در گزارشی از علت بی‌توجهی ظاهری رئیس‌جمهور آمریکا به هشدارهای بهداشتی علی‌رغم شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور پرده برداشت.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ شبکه تلویزیونی العربیه در گزارشی اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ۷۴ سال سن دارد. وی تاکنون حتی یک بار هم از ماسک استفاده نکرده است. راز نترسیدن ترامپ از این ویروس چیست؟ رسانه‌های آمریکایی از این موضوع پرده برداشتند.

بنا بر این گزارش، تیم‌های ویژه پزشکی و امنیتی همواره محل‌هایی را که ترامپ در آن‌ها حضور می‌یابد و هر جایی که ممکن است رئیس جمهور آمریکا از آن استفاده کند، ضدعفونی می‌کنند.

دولت ترامپ می‌گوید شرایط منحصر به فرد ترامپ موجب می‌شود وی به استفاده از ماسک نیازی نداشته باشد؛ زیرا مرتب تست کرونا می‌دهد.

هر فردی که با ترامپ ارتباط مستقیم داشته باشد، به طور کامل زیر نظر قرار می‌گیرد. از این رو، فقط کسانی که تست کرونا داده باشند، با ترامپ همراه می‌شوند. برای مثال پیش از آنکه آندژی دودا، رئیس جمهور لهستان، مهمان ترامپ شود، مقامات آمریکا از وی تست کرونا گرفتند.

بنا بر گزارش این شبکه، در جیب رئیس جمهور آمریکا همواره مواد ضدعفونی کننده است؛ به ویژه که وی به نگرانی از میکروب‌ها معروف است.

تدابیر مقامات آمریکایی برای محافظت از ترامپ در حالی صورت می‌گیرد که عملکرد دولت او برای مقابله با این ویروس همه‌گیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و طبق آمار رسمی ارائه ‌شده، آمریکا با بیش از ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار مبتلا در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. تاکنون بیش از ۱۲۸ هزار آمریکایی هم بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

پیش از این هم روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد رئیس‌جمهور آمریکا و کارکنان کاخ سفید به راحتی می‌توانند آزمایش کرونا بدهند ولی حتی اعضای کنگره از بهره بردن از این امکانات محروم هستند.

نظر شما