بحرین بیمار کرونایی را بخاطر سرفه کردن زندانی می‌کند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۳۱۵۲
بحرین بیمار کرونایی را بخاطر سرفه کردن زندانی می‌کند
دادستانی بحرین یک بیمار کرونایی را که مدعی شده به شکلی عامدانه بسوی دکتر‌ها سرفه کرده بود، بازداشت کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا به نقل از العربیه، دادستانی کل بحرین یک بیمار مبتلا به کرونا (کووید-۱۹) را به علت نزدن ماسک و سرفه بسوی دکتر‌ها متهم اعلام کرد.

دادستانی کل بحرین مدعی شده این بیمار کرونایی به هنگام بازدید از یک مرکز تست کرونا در حالی که ماسک صورت نزده بود، به شکلی عامدانه به سوی دکتر‌های این مرکز سرفه کرده است.

وزارت بهداشت بحرین اعلام کرد متهم به این مرکز تست کرونا آمده بود تا دومین تست کووید-۱۹ خود را بدهد. این پس از آن بود که آزمایش اولیه این فرد در خصوص ابتلا به کرونا مثبت اعلام شده بود.

به نوشته روزنامه اخبار الخلیج، طبق ادعای مقامات بحرین، در زمان ورود متهم در بازدید دوم خود، او به عمد ماسک صورت خود را بر می‌دارد و در صورت دکتر‌های حاضر در مرکز سرفه می‌کند. او علاوه بر این، به شکلی عمدی، به دست‌های خود سرفه می‌کند و سپس به سرعت به بدن دکتر‌ها می‌زند تا از این طریق، ویروس کرونا را به آن‌ها انتقال دهد.

طبق اعلام این منابع، دادستانی کل بحرین از این فرد بازجویی و او را به جرم اینکه دیگران را در معرض بیماری قرار داده، متهم کرده است؛ اتهامی که ذیل قانون شماره ۳۴ مصوبه سال ۲۰۱۸ در زمینه بهداشت عمومی قرار می‌گیرد. بر این اساس، طبق اتهام وارد شده به این بیمار کرونایی، ممکن است این فرد با مجازاتی معادل حداکثر سه سال زندان و جریمه‌ای به میزان ده هزار دینار روبرو شود.

طبق اعلام «عدنان الوداعی» ریاست دادستانی کل بحرین اکنون دستور بازداشت احتیاطی این فرد تا زمان تکمیل پرونده و ارجاع آن به دادگاهی ویژه، صادر شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز