وحشت بن‌سلمان هنگام تزریق واکسن کرونا بهانه‌ای برای تمسخر او شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۲:۲۶:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۰۰۶۵
وحشت بن‌سلمان هنگام تزریق واکسن کرونا بهانه‌ای برای تمسخر او شد
یک خبرنگار وحشت بن سلمان را به هنگام تزریق واکسن کرونا به سخره گرفت و درد سوزن سرنگ را با نحوه مرگ خاشقجی مقایسه کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا؛ مدیرمسئول روزنامه «وطن یغرد خارج السرب» در توئیتی وحشت بن سلمان از آمپول را به هنگام تزریق واکسن کرونا به سخره گرفت.

نظام المهداوی، خبرنگار سابق تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای عربی در واشنگتن، ناشر مدیرمسئول روزنامه وطن یغرد خارج السرب با انتشار عکسی از بن سلمان در حساب کاربری خود که در حال تزریق واکسن با وحشت به آمپول می‌نگرد نوشت: تو (ای بن سلمان) از اینکه سوزن آمپول واکسن را با وحشت و اضطراب نگاه می‌کنی و به کادر پزشکی اطمینان نداری مهم نیست. اما آیا اره‌ای را که بدن هموطن خودت جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی را قطعه قطعه کرد به خاطر می‌آوری؟، یا صدا‌ها و ناله‌های او را هنگامی که داشت خفه می‌شد به یاد آوردی؟ او که فریاد می‌زد: من دارم می‌میرم.

وحشت بن سلمان هنگام تزریق واکسن کرونا، بهانه‌ای برای تمسخر وی

نظام المهداوی افزود: همین مرگ، روزی تو را نیز در بر خواهد گرفت، بنابراین تا زمانی که زنده هستی هیچ نوع آرامشی نخواهی داشت و هنگامی که در قیامت زنده می‌شوی در حالی که از ترازوی اعمالت هراسان هستی نیز، هیچ سلام و آرامشی برای تو نخواهد بود.

در دوم اکتبر سال ۲۰۱۸، جمال خاشقچی پس از مراجعه به کنسولگری کشورش در استانبول، هرگز از این مکان خارج نشد و به قتل رسید. براساس اطلاعات منتشر شده، خاشقچی به دستور مستقیم «محمد بن سلمان»، به قتل رسیده است. دادگاه کیفری عربستان، حکم اعدام عاملان قتل خاشقچی را لغو کرد و تنها به صدور احکامی در خصوص حبس ابد هشت متهم بسنده کرد.

 

نظر شما