درخواست بسیار عجیب ابرثروتمندان انگلیس درباره واکسن کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۰۳۹۷
درخواست بسیار عجیب ابرثروتمندان انگلیس درباره واکسن کرونا
ابرثروتمندان انگلیس با پیشنهاد پول بیشتر به کلینیک‌های خصوصی تقاضای واکسن بیشتر کرده و جان مردم معمولی را به بازی گرفته‌اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از روزنامه اکسپرس، ابرثروتمندان انگلیس در تلاشند تا به ازای پرداخت ۲۰۰۰ دلار برای هر دوز، بدون نوبت مشمول دریافت واکسن بیشتر شوند. آن‌ها با مراجعه به کلینیک‌های خصوصی، برای دریافت واکسن پول بیشتری پیشنهاد می‌دهند تا مانند مردم عادی در صف تزریق نایستند.

رئیس یکی از همین کلینیک‌های خصوصی با بیان اینکه چطور برخی از ابرثروتمندان انگلیسی به دنبال بذل و بخشش‌های این چنینی آن هم بدون نوبت هستند، و با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط NHS موجودی واکسن فایزر را به عنوان تنها واکسن تایید شده، دریافت می‌کند، آب پاکی را روی دست این افراد سودجو ریخته است.

او در مصاحبه‌ای با ساندی تایمز گفت چگونه برخی می‌توانند تا این اندازه با خودخواهی خود دیگران را ناامید کنند. مگر ابتلا به ویروس انتخابی بوده است که دریافت و تزریق واکسن هم گزینشی باشد. فقرا و ثروتمندان به یک میزان تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و اما همه از امکانات یکسانی برخوردار نیستند؛ بنابراین اکنون آنچه مردم به دنبال آن هستند درجه‌ای از کنترل و مهار این ویروس است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز