افشای آخرین تقلای عربستان و اسرائیل برای کشاندن ترامپ به درگیری با ایران

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۳۹۸۷
افشای آخرین تقلای عربستان و اسرائیل برای کشاندن ترامپ به درگیری با ایران
عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی خواستار وارد شدن امریکا به درگیری نظامی با ایران برای کارشکنی در مسیر تصمیم "جو بایدن" رئیس جمهوری منتخب امریکا هستند که خواستار بازگشت آمریکا به برجام است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، رسانه‌های عربی به نقل از منابع آگاه ناشناس در آمریکا فاش کرده اند، عربستان و اسرائیل در حال فشار به دولت دونالد ترامپ هستند تا شخص رئیس جمهوری آمریکا در آخرین ساعات باقی مانده اش در کاخ سفید فرمان حمله نظامی علیه ایران را صادر کند.

روزنامه "اسرائیل حایوم" در این‌باره می‌نویسد: "عربستان سعودی و اسرائیل خواستار وارد شدن امریکا به درگیری نظامی با ایران برای کارشکنی در مسیر تصمیم "جو بایدن" رئیس جمهوری منتخب امریکا هستند که خواستار بازگشت آمریکا به برجام است".

در همین حال سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای همرزمشان، در بازدید از یگانها، سامانه‌ها و تجهیزات نظامی مستقر در جزیره بوموسی، باتاکید بر اینکه هیچ تهدید و تعرضی از سوی دشمنان را رها نخواهیم کرد،گفت: ما هم در عمل نشان داده ایم و هم در بیان می گوییم که هر عملی از سوی دشمن علیه ما سر بزند ، آن را با ضربه ای متقابل ، قاطع و مستحکم پاسخ می‌دهیم .

منبع:العالم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز