دموکراسی توییتری به سبک بن‌سلمان!

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۷۵۸۱
کاربران در شبکه‌های اجتماعی باز ماندن صفحه شخصی ولیعهد برکنار شده سعودی، که هم اینک در بازداشت به‌سر می‌برد را مورد تمسخر قرار داده و آن را با بسته شدن حساب کاربری رئیس‌جمهور فعلی آمریکا مقایسه کردند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، به شیوه‌ای تمسخرآمیز، فعالان مجازی باز ماندن حساب کاربری "محمد بن‌نایف" ولیعهد برکنار شده سعودی را نوعی دموکراسی از سوی "محمد بن‌سلمان" توصیف کرده‌اند که منتقدان و رقیبانش بر سر قدرت را بازداشت می‌کند و یا تحت اقامت اجباری قرار می‌دهد.

شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا در این شبکه را به صورت دائمی تعلیق کرد. توییتر در توضیح دلیل تعلیق حساب کاربری ترامپ، نگرانی از ترویج خشونت بیشتر توسط توییت‌های ترامپ را دلیل این اقدام خود اعلام کرده است.

قانونگذاران آمریکایی استفاده از متمم 25 قانون اساسی برای برکناری دونالد ترامپ از قدرت را منتفی نمی‌دانند.

کاربران می‌گویند، بعید نیست محمد بن‌سلمان نیز که از حمایت‌های بی‌دریغ ترامپ بهره‌مند بوده، به سرنوشتی مشابه سرنوشت ترامپ دچار شود.

ولیعهد سعودی به دلیل حمایت ترامپ از او در پرونده قتل وحشیانه "جمال خاشقجی" روزنامه‌نگار منتقد در کنسولگری عربستان در استانبول، اقدام به خرید میلیاردها دلار تسلیحات از آمریکا و تحریک علیه ایران و محور مقاومت و نیز حمایت از اجرای "معامله قرن" برای حذف قضیه فلسطین کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز