حمله باورنکردنی زنبورهای عسل به یک مرد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۳۳۸۰
حمله باورنکردنی زنبورهای عسل به یک مرد
حمله مرگبار گروهی از زنبورهای عسل منجر به مرگ یک مرد سالخورده شد.

 به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ یک مرد سالخورده آمریکایی پس از اینکه مورد حمله گروهی از زنبور‌ها قرار گرفت جانش را از دست داد. «توماس هیکس» ۷۰ ساله که در حیاط خانه اش توسط حدود ۶۰ هزار زنبور مورد حمله قرار گرفته بود جان باخت. قربانی با ماشین چمن زنی در حیاط خانه اش مشغول بود که دچار این حادثه شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این مرد بر اثر گزش متعدد زنبور‌ها دچار ایست قلبی شد. این اتفاق بعدازظهر روز دوشنبه در منطقه بریکنریج در ایالت تگزاس رخ داد. «کالوین چانی»، رئیس آتشنشانی محلی در این باره گفت: «قربانی در بیرون از خانه مورد حمله قرار گرفت و به داخل خانه فرار کرد تا همسرش را از این اتفاق آگاه کند. این اتفاقی بود که رخ داد.

آتشنشانان پس از حضور در محل حادثه تلاش کردند تا زنبور‌ها را از داخل خانه بیرون کرده و به همسر قربانی کمک کنند. این مرد بلافاصله به بیمارستان منتقل و صبح روز سه شنبه مرخص شد. «زونی» همسر قربانی در این باره به یکی از رسانه‌های محلی گفت که او قبل از اینکه برای خرید بیرون برود به همسرش هشدار داده بود که بخاطر زنبور‌ها به حیاط پشت خانه نرود. این زن پس از بازگشت به درون خانه همسرش را داخل خانه در حالی که توسط هزاران زنبور احاطه شده بود روبه رو شد.

حمله مرگبار زنبورهای عسل به مرد سالخورده

زونی در این باره گفت: « من نابود شدم، او عشق زندگی من بود. او مشغول چمن زنی بود که فریاد کشید و در حالی که زنبور‌ها تمام بدنش را پوشانده بودند در حیاط خانه دوید و بعد وارد خانه شد. این بدین معنی است که اصلا شما نمی‌توانستید سر و پشت توماس را ببینید، چون با هزاران زنبور پوشیده شده بود.»

حمله مرگبار

«جوی وِنِکاپ»، یک زنبوردار محلی در محل حادثه در یک درخت چندین کندو که تخمین زده می‌شود حدود ۶۰ هزار زنبور عسل در آن زندگی می‌کرد پیدا کرد. گفته می‌شود این زنبور‌ها حدود سه سال در این درخت زندگی می‌کردند. ونکاپ بعد از مهار زنبورها، موفق به برداشتن کندو‌ها شد. بنا به گفته وِنِکاپ این کندو‌های خاص حدود چهار تا پنج لانه ملکه داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز