شخصیت شناسی افراد از روی نوع پیشانی

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۵۳۸۵
شخصیت شناسی افراد از روی نوع پیشانی
هر فردی روی این سیاره، متفاوت است، حتی با اینکه افراد بسیاری وجود دارند که شبیه هم به نظر می رسند. برخی ویژگی های چهره مشابهی دارند، بقیه دست های یکسانی دارند و برخی دیگر نیز نوع پیشانی یکسانی دارند.

به گزارش برنا؛ هر فردی روی این سیاره، متفاوت است، حتی با اینکه افراد بسیاری وجود دارند که شبیه هم به نظر می رسند. برخی ویژگی های چهره مشابهی دارند، بقیه دست های یکسانی دارند و برخی دیگر نیز نوع پیشانی یکسانی دارند.

شما هیچ چیز عجیبی در داشتن نوع پیشانی مشابه پیدا نمی کنید چون افراد زیادی این طور هستند اما آیا وقتی به شما بگوییم که سایز پیشانی یک نفر بخشی از شخصیت او را نشان می دهد، این حقیقت تغییر می کند؟

حالا دیگر تعجب نخواهید کرد که چرا شما و برخی افراد (با نوع پیشانی شما) اینقدر شبیه هم هستید. در اینجا تمام انواع پیشانی ها و معنای پنهان آنها را بیان می کنیم!

نوع شماره 1: پیشانی عریض یا پهن

بسیاری از مردم با پیشانی پهن به خصوص زنان، پیشانی شان را دوست ندارند. آن، پیشانی پنج انگشتی نیز نامیده می شود چون خیلی بزرگ است. این نوع پیشانی، بخش بزرگی از صورت فرد را در بر می گیرد.

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند آن را زیر چتری هایشان پنهان کنند اما وقتی باید به آنچه که دارید افتخار کنید، چرا این کار را انجام دهید!

پیشانی پهن، نشانه ای از هوش بالاست. افرادی با این نوع پیشانی، بسیار خبره هستند.

آنها قادرند هر کاری که به آنها محول می شود را نه تنها به موقع بلکه بسیار زودتر از مهلت مقرر به پایان برسانند. آنها به توضیح زیادی نیاز ندارند. آنها همچنین حس ششم دارند و قادرند بسیار زودتر از سایر مردم احساس کنند که چیزی قرار است اتفاق بیفتد.

نوع شماره 2: پیشانی باریک

پس از آنکه ما شخصیت افراد با پیشانی پهن را توصیف کردیم، منطقی است که توجه مان را به سایز پیشانی که درست در مقابل پیشانی پهن قرار دارد، معطوف سازیم؛ پیشانی باریک.

اگر افراد با پیشانی پهن، بسیار باهوش هستند، این افراد با پیشانی باریک را خنگ و احمق نمی کند. اصلا!

بلکه یکی از آشکارترین ویژگی های شخصیتی آنها این است که این افراد، بسیار عاطفی هستند. آنها در اکثر اوقات به قلب هایشان گوش می کنند و فراموش می کنند که از ذهن منطقی شان استفاده کنند.

این افراد، اغلب گوشه گیر هستند. این طور نیست که آنها احساس تنهایی کنند بلکه جمعیت و شلوغی را دوست ندارند و از بودن در مرکز توجه اجتناب می کنند.

نوع شماره 3: پیشانی مستقیم

همانطور که می توانید در تصویری که در ابتدا آورده ایم ببینید، این نوع پیشانی به دلیل خط رویش موی مستقیمی که این افراد دارند، مستقیم نامیده می شود و از آنجایی که شکل آن مستقیم است، چه ویژگی شخصیتی بهتر از روراست بودن!

افرادی با این نوع پیشانی، آنقدر سخت گیر هستند که فقط به خاطر اینکه قوانین این چنین نمی گویند، شادی و نیازهای خودشان را نادیده می گیرند.

این افراد همچنین بسیار ملایم و متعهد هستند. اگر آنها قلب شان را به کسی بدهند، برای همیشه است. البته این بدان معنا نیست که این افراد با شریک هایشان بهم نمی زنند، بلکه بدین معناست که آنها برای همیشه، لحظاتی که با عزیزانشان داشتند را گرامی می دارند و جایگاه ویژه ای برای آنها در قلب شان نگه خواهند داشت.

به همین دلیل کمی سخت است که کاری کنید چنین فردی عاشقتان شود. شما فقط باید واقعا سزاوار آن باشید.

نوع شماره 4: پیشانی منحنی

از آنجا که یک پیشانی مستقیم وجود دارند، باید یک پیشانی منحنی هم باشد و همانطور که می توانید در تصویر ببینید، پیشانی منحنی دارای خط رویش موی منحنی است.

این افراد آن قدر پر جنب و جوش و مثبت هستند که وقتی وارد جایی می شوند، آنجا را پر از شور و نشاط می کنند.

همه افرادی که در اطراف آنها هستند، می خواهند یک تاثیر مثبت رویشان بگذارند؛ حتی به طور ناخوداگاه. این افراد مانند یک آهنربا برای احساسات مثبت و لحظات شاد هستند.

آنها گاهی اوقات رنج می برند چون افرادی هستند که به محبوبیت آنها در میان سایر افراد حسادت می کنند و سعی می کنند از آنها پیشی بگیرند، با اینکه این، کار سختی است.

نوع شماره 5: پیشانی M شکل

این نوع پیشانی شبیه حرف M است، چون بخش میانی خط رویش موی آن بیرون زده و 2 قوس تشکیل می دهد. اگر این، نوع پیشانی شماست پس احتمالا تعجب نخواهید کرد که مطلع شوید آن، نشانه ای از تخیل زنده است و این به معنای واقعا زنده است.

این افراد همیشه در ابرها هستند (در یک دنیای فانتزی زندگی می کنند) و به ندرت به زمین می آیند چون به نظرشان کمی خسته کننده است.

وقتی چیزهای جالب بسیاری هستند که می توانند در ذهن یک نفر اتفاق بیفتند، چرا آنها باید به واقعیت برگردند؟ اغلب این افراد، کاملا هنری هستند. آنها اغلب بازیگر، هنرمند یا نویسنده می شوند.

نوع شماره 6: پیشانی فوجی شکل (فوجی: اسم یک کوه)

پیشانی این افراد کمی شبیه قله کوه است و به همین دلیل، اینگونه نامیده می شود. اگر چنین پیشانی دارید، خوش شانس هستید چون نه تنها یک نوع رایج است بلکه همچنین نشان می دهد که شما یک فرد آرام و مهربان هستید.

شما بسیار خوش مشرب بوده و در کار کردن با سایر افراد، مشکل ندارید. نمی خواهید رهبر باشید اما وقتی لازم است عقیده تان را به اشتراک بگذارید، آن را با اطمینان انجام می دهید. شما می دانید که چه چیزی می خواهید و چطور باید به آن برسید.

نوع شماره 7: پیشانی نوک تیز

افرادی با چنین پیشانی می توانند فقط با یک کلمه توصیه شوند و آن “خیره سر” است. آنها هر کاری انجام می دهند تا اوضاع به نفع شان پیش برود.

گاهی اوقات این کار را نه به این خاطر که به آن نیاز دارند بلکه به این علت که می خواهند خواسته هایشان برآورده شود، انجام می دهند. آنها اغلب در مکالمات روزمره شان نیش دار صحبت می کنند؛ از جمله مکالمات شان با افراد مافوق آنها.

نظر شما