دستگیری متجاوز جنسی خونخوار + عکس

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۱:۱۲
کد خبر: ۲۹۷۲۳۰
دستگیری متجاوز جنسی خونخوار + عکس
به گزارش پلیس پنیسیلوانیا، جوان بی شرم پس از مورد تعرض جنسی قرار دادن قربانی خود، سه شاهد این عمل بی شرمانه را وادار به خوردن خون قربانی‌اش کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، باشگاه خبرنگاران نوشت: “جاناتان دیویس” ۲۱ ساله در حضور سه نوجوان پسر، بی شرمانه دختر نوجوان ۱۴ ساله را در مقابل کلیسای “سنت گرترود” در “وندر گریفت” نیسیلوانیا” مورد تعرض جنسی قرار داد و سپس آنان را وادار کرد تا خون ناشی از بریده شدن بخشی‌هایی از بدن قربانی‌اش را بنوشند.

بنابر این گزارش، “جاناتان دیویس” که به “خونخوار خوفناک” در خبرگزاری‌ها مشهور شده، قربانی‌اش که زیر سن قانونی بود را با وعده انجام یک بازی گروهی پولساز فریب داد و مانع از رفتن وی به مدرسه‌اش شد.

به گزارش خبرنگار پلیس، پس از شکایت خانواده قربانی ۱۴ ساله عامل این عمل بی شرمانه در حالی دستگیر شد که سال قبل نیز با ارتکاب همین جرم دستگیر شده بود که با تلاش وکیل مدافعه‌اش پس از دو ماه از زمان دستگیری‌اش، تبرئه شده بود.

3334445_287

به گفته پلیس، “جاناتان دیویس” دختران زیر سن قانونی را با وعده پرداخت جایزه نقدی ۵۰ هزار دلاری به مجالسی دعوت می‌کرد که در آن شرکت کنندگان موظف بودند تا پس از بریدن بخش‌هایی از بدن خود به صورت زخم و یا خراش، خون خارج شده را بنوشند.

“جاناتان دیویس” ۲۱ ساله در حال حاضر به اتهام تجاوز به عنف و فساد اخلاقی، تا زمان برگزاری اولین جلسه دادگاه وی که در روز ۷ جولای برگزار می‌شود، در بازداشت موقت پلیس به سر می‌برد.

نظر شما