درمان معجزه آسای گلو درد بر اساس مزاج انسان !

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۵:۲۹:۰۶
کد خبر: ۳۶۷۵۷۰
درمان معجزه آسای گلو درد بر اساس مزاج انسان !
می توان با توجه به مزاج افراد مختلف به درمان گلودرد آن ها پرداخت.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، از برخی درمان های گیاهی می توان برای خشک کردن چرک گلو استفاده کرد و موجب برطرف شدن عفونت در گلوها شد می توان با توجه به مزاج افراد مختلف به درمان گلودرد آن ها پرداخت توصیه های طب سنتی در این زمینه چگونه اند

دکتر غضنفری متخصص طب سنتی گفت: درمان گلودرد با طب سنتی با توجه به مزاج خود شخص صورت می‌گیرد. ریشه گلودرد می‌تواند در افراد متفاوت باشد که متقابلا درمان نیز متفاوت خواهد بود. در ابتدا باید زمینه‌ی بیماری عفونت برطرف شود براساس مزاج درمان صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: افرادی که مزاج سرد و رطوبتی دارند قوای بدنی ضعیف تری دارند و این افراد بیشتر احساس سرما می‌کنند و سرما در وجود آنها علت کاهش سیستم ایمنی بدن آنها است و به این دلیل این افراد بیشتر مستعد بیماریهای عفونی قرار می‌گیرند، درمان در این افراد باید با توجه به رطوبت و سرد مزاجی آنها صورت گیرد و باید از خوردن آب زیاد از حد بپرهیزند چرا که آب و رطوبتی که در بدن آنها است ممکن است باعث عفونتهای بدنی آنها شوند و خوردن آب و عسل، بابونه و آویشن و انواع گیاهان گرم به آنها بسیار کمک خواهد کرد و همچنین در افرادی که دچار گلودرد هستند بخور بابونه و آویشن بسیار موثر خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین در افرادی که مزاج گرم دارند شاید در فصلهای سرد کم تر دچار مشکل و سرماخوردگی شوند. اما این افراد آلرژی هایی در فصلهای گرم دچار آن می‌شوند. در بدنشان می‌ماند و زمانی که بیمار شوند بیشتر مستعد تب می‌شوند و این افراد باید از حرارت و گرما دوری کنند و براساس مزاج آنها باید از مصرف فلفل، آویشن و دیگر مواد گیاهی گرم بپرهیزند وخوردن آب پرتقال، آب سیب برای آنان توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روغن ارگانویا بابونه کوهی، فلفل کاین، گیاه سرخارکل یا اکیناسه،لیموترش، سرکه، سیر، چای سبز، عصاره برگ زیتون، گیاه مریم گلی از گیاهان دارویی و همچنین چرک خشک کن‌های طبیعی محسوب می‌شوند که با توجه به مزاج افراد بسیار می‌توانند موثر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز