چاقوکشی روی دختر موردعلاقه در کلاس درس دانشگاه

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۴:۳۰:۰۱
کد خبر: ۴۸۶۵۲۵
چاقوکشی روی دختر موردعلاقه در کلاس درس دانشگاه
خواستگار کینه‌جو به بهانه تحویل جزوه درسی وارد دانشگاهی در تهران شد و در مقابل چشمان دانشجویان و استاد دانشگاه، دختر موردعلاقه‌اش را با ضربات چاقو مجروح کرد.

به‌گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، این پسر23ساله ساعت 19پنجشنبه وارد دانشگاهی در تهران شد اما حراست اجازه ورود به وی را نداد. پسرجوان اما مدعی شد که می‌خواهد جزوه درسی به یکی از دانشجویان بدهد و به این بهانه توانست وارد دانشگاه شود. او پس از آن وارد کلاس دختر جوان شد و حتی به استاد هم گفت که می‌خواهد جزوه به یکی از دانشجویان بدهد.

اما در یک لحظه با چاقو به سمت دختر 21ساله حمله کرد و 3ضربه به شکم، سر و پهلوی او زد. با اطلاع حراست دانشگاه، جوان چاقوکش دستگیر و دختر دانشجو به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. با گزارش ماجرا به پلیس بررسی‌ها آغاز و مشخص شد که جوان چاقوکش از یک سال قبل با دختر 21ساله آشنا شده و قصد ازدواج با وی را داشته است. او حتی به محل کار پدر دختر موردعلاقه‌اش رفته و پدر وی عنوان کرده بود که پس از تصمیم‌گیری، به وی جواب می‌دهد اما جوان خواستگار به خیال اینکه او را دست به‌سر کرده است، دست به انتقامجویی زد. متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

منبع:تسنیم

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز