معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

آیت‌الله هاشمی یار روزهای سخت رهبری بود

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۹:۴۹
کد خبر: ۵۰۳۸۰۵
آیت‌الله هاشمی یار روزهای سخت رهبری بود
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آیت الله هاشمی جزیی از تاریخ انقلاب اسلامی است و از یاران حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در روزهای سخت و صبر محسوب می شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حسینعلی امیری صبح امروز در حاشیه مراسم وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی درجمع خبرنگاران، گفت: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی مصیبت بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: آیت الله هاشمی از مصادیق روایاتی است که از معصوم (ع) نقل شده است که اگر عالمی فوت کند در اسلام ثلمه و شکافی ایجاد می شود که آیت الله هاشمی از مصادیق این روایات است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: آیت الله هاشمی جزئی از تاریخ انقلاب اسلامی است که از یاران حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در روزهای سخت و صبر محسوب می‌شد و مجتهدی روشن ضمیر و عالمی ربانی بود که سیاست او مثل دیانتش بود و صبوری و دلسوزی و وفاداری به آرمان‌های انقلاب از آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی کم نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کرده بود.

وی افزود: آیت الله هاشمی تا زمانی که به رحمت خدا رفت همواره برای ملت عزیز ایران منشا خیر و برکت بود و در تحولات انقلاب اسلامی نقشی تعیین کننده اساسی داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز