این لقب زشت ملانیا ترامپ، هیاهو به پا کرد!

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۵:۰۳:۳۳
کد خبر: ۵۲۱۰۹۷
این لقب زشت ملانیا ترامپ، هیاهو به پا کرد!
گزارشگر روزنامه نیویورک تایمز ، که در یکی از مراسم های عمومی ۱۲ فوریه سخنان ناشایستی در ارتباط با بانوی اول آمریکا گفته بود، ازطرف مدیر روزنامه مواخذه شده و بیاناتش کاملا نامناسب خطاب گردید.

به گزارشگر گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ گزارشگر روزنامه نیویورک تایمز ، که در یکی از مراسم های عمومی ۱۲ فوریه سخنان ناشایستی در ارتباط با بانوی اول آمریکا گفته بود، ازطرف مدیر روزنامه مواخذه شده و بیاناتش کاملا نامناسب خطاب گردید.  این سخنان در زمان برگزاری یکی از مراسم ها در هفتۀ مد در نیویورک منتشر شد. این گزارشگر در گفتگویی خصوصی ملانیا ترامپ را در ارتباط با شغلش در سال های ۱۹۹۰ با الفاظی ناشایست تحقیر کرد و گفت بانوی اول آمریکا در زمینه ی خدمات همراهی افراد مشهور و ثروتمند کار می کرده است.

هنرپیشه و مدل مشهور ، امیلی راتایکوسکی که این سخنان را می شنید، روز بعد تمامی آنچه را که شنیده بود در توییتر خود نوشت و گزارشگر را که نامش فاش نشده است را «کثافت جنسی تهوع آور» خطاب کرد.

این روزنامه بلافاصله به این حادثه عکس العمل نشان داد. پالیتیکو گزارش داد:به گفته ی نماینده ی روزنامه ، سخنان گزارشگر کاملا اشتباه بوده و نباید حتی در گفتگوی خصوصی شنیده می شد. در این روزنامه با فرد مذکور و متهم برخورد جدی صورت گرفت.

شایعه مربوط به « نقطه های سیاه » سرگذشت ملانیا ترامپ سال گذشته در اوج کمپین انتخاباتی توسط روزنامه ی بریتانیایی دیلی میل چاپ شد. همسر رئیس جمهور آمریکا از این روزنامه به دادگاه شکایت کرده و غرامت خواسته است.

منبع: ایران

 

نظر شما