چرا خوردن کله پاچه در فصل بهار خوب نیست؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۲:۱۴
کد خبر: ۵۴۷۴۰۵
چرا خوردن کله پاچه در فصل بهار خوب نیست؟
مزاج فصل بهار گرم و تر است بنابراین در فصل بهار خوردن کله پاچه به دلیل گرم مزاجی توصیه نمی شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ فصل بهار است و خیلی ها هوس خوردن کله پاچه در پارک می کنند. ولی بهتر است کله پاچه در فصل بهار خورده نشود. دلیل اینکه در فصل بهار، خوردن کله پاچه ضرر دارد و باعث ایجاد اختلال در بدن می شود، چیست؟ با دکتر سلام همراه باشیم تا به بررسی این موضوع بپردازیم. 

مزاج فصل بهار گرم و تر است به همین دلیل باید مصرف غذاهایی با طبع گرم را کاهش داد. مصرف غذاهای گوشتی و کنسروی و مانده نیز در این فصل بسیار مضر است. در فصل بهار مواد زائد بدن به حرکت در می آیند و گاهی به سطح پوست نزدیک می شوند به همین دلیل جوش های پوستی در این فصل بیشتر بروز می کنند.خوردن کله پاچهکلیک و کشیدن برای جابجایی

متخصصان طب سنتی می گویند در فصل بهار باید از خوردن غذاهای شور و غلیظ مانند کله پاچه، گوشت گاو، خامه و ماست ترش پرهیز کرد. 

مزاج فصل بهار گرم و تر است به همین دلیل باید مصرف غذاهایی با طبع گرم را کاهش داد. مصرف غذاهای گوشتی و کنسروی و مانده نیز در این فصل بسیار مضر است. در فصل بهار مواد زائد بدن به حرکت در می آیند و گاهی به سطح پوست نزدیک می شوند به همین دلیل جوش های پوستی در این فصل بیشتر بروز می کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز