آغاز تخریب پایگاه هسته ای «پونگری» کره شمالی

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۰:۴۴
کد خبر: ۷۰۷۳۸۲
آغاز تخریب پایگاه هسته ای «پونگری» کره شمالی
کره شمالی تخریب پایگاه آزمایشات هسته ای «پونگری» را آغاز کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از سایت « 38 نورت» با استناد به عکس های ماهواره ای، کره شمالی  تخریب پایگاه آزمایشات هسته ای «پونگری» را آغاز کرد که این مراسم برای 25-23 ماه مه در نظر گرفته شده است.

نشریه نامبرده نوشته است:«عکس های ماهواره ای به تاریخ 7 ماه مه ثبوت قاطع آن است که دمونتاژ پایگاه با سرعت تمام ادامه دارد».

ریل ها برای واگن ها و واگن ها دمونتاژ شده اند و چند عمارت پشتیبان تخریب شده اند. چند ساختمان بزرگ دیگر- مرکز فرماندهی و مدیریت- دست نخورده باقی مانده اند. ورودی تونل ها نیز به شکل سابق باقی مانده اند که احتمالا به این دلیل است که مراسم بستن آن ها در حضور خبرنگاران خارجی انجام خواهد شد. در مراسم قریب الوقوع «تونل ها با کمک انفجار پر شده و ورودی آن ها بسته خواهد شد».

پایگاه آزمایش هسته ای «پونگری» کره شمالی  25-23 ماه مه به تصمیم کمیته مرکزی حزب کار کره بسته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کره شمالی، خبرنگاران از کره جنوبی، چین، آمریکا، بریتانیا و روسیه می توانند در این مراسم حضور داشته باشند.  به آنها پیشنهاد خواهد شد در مرکز خبری ویژه ای در «وانسان» با یک پرواز ویژه از پکن حضور یابند و از آنجا با یک قطار ویژه به پایگاه آزمایش هسته ای رسانده خواهند شد. در محل، خبرنگاران می توانند تمام روند تخریب پایگاه را مشاهده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز