رئیس‌دفتر ترامپ: کاخ سفید جای مزخرفی برای کار کردن است!

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۸:۲۳
کد خبر: ۷۱۶۲۹۲
رئیس‌دفتر ترامپ: کاخ سفید جای مزخرفی برای کار کردن است!
به تازگی فاش شده که «جان کلی» از شرایط کار در کاخ سفید در دوره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ انتقاد کرده و آن را مزخرف خوانده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا  به نقل از بیزینس اینسایدر، روزنامه نیویورک‌تایمز فاش کرد «جان کلی»، رئیس دفتر رئیس‌جمهور آمریکا گفته است کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» جای مزخرفی برای کار کردن است.

بر اساس این گزارش، کلی این اظهارات را در جمع چندین تن از سناتور‌های آمریکایی در کاخ سفید مطرح کرده بود.

او یکی از مقاماتی است که گفته می‌شود در آینده نزدیک از جمع کارکنان ترامپ خارج می‌شود.

به نوشته بیزینس اینسایدر، ترامپ به هیچ عنوان نگران استعفای مقامات دولتی نیست و ترجیح می‌دهد به جای کسانی که با تصمیماتش مخالف هستند کسانی را استخدام کند که با او هم سو هستند.

«استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید، در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: ترامپ عمداً فضایی نامعلوم و ناپایدار در کاخ سفید ایجاد کرده است.

«کاترین دان تنپاس» یکی از کارکنان ارشد موسسه بروکینگز که تغییرات در کارکنان کاخ سفید را بررسی می‌کند، در این خصوص گفت: تغییر اعضای کاخ سفید نسبت به اسلاف ترامپ بیشتر است و در حالا حاضر به ۵۱ درصد رسیده است.

ترامپ همواره با مشاوران خارج از کاخ سفید مشورت می‌کند و این نشان می‌دهد اعتبار جان کلی نزد او کاهش یافته است. تنپاس در این باره گفت: «به نظر می‌رسد قدرت جان کلی مانند یک باتری که شارژش را از دست بدهد هر روز در حال کم شدن است. من هیچ تیم ریاست جمهوری را ندیده ام که بتواند بدون اعتماد به رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید با موفقیت عمل کند».

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز