افشاگری آمریکایی ها از حملات رژیم صهیونیستی به عراق

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۱:۰۱:۲۷
کد خبر: ۸۸۸۳۴۸
علی رغم سیاست سکوت خبری صهیونیست‌ها درباره حملات هوایی که به محور مقاومت انجام می‌دهند اما منابع آمریکایی افشا کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر چند بار عراق را هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از فارس، منابعی در واشنگتن می‌گویند عامل انفجارهای اخیر در برخی پایگاه‌های نظامی عراق، رژیم صهیونیستی بوده است.

دو مقام ارشد آمریکایی روز پنجشنبه به روزنامه «نیویورک تایمز» گفتند که طی روزهای اخیر اسرائیل چندین بار علیه انبارهای تسلیحاتی و زاغه‌های مهمات در عراق حمله هوایی انجام داده است.

این روزنامه همچنین به نقل از یک مقام اطلاعاتی ارشد در غرب آسیا نوشت که برای نمونه رژیم صهیونیستی در تاریخ نوزدهم جولای (بیست و هشتم تیر) به یک پایگاه نظامی در شمال عراق حمله کرد.

نیویورک تایمز با بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های متعدد در عراق برای اولین طی چهار دهه اخیر انجام می‌شود، نوشت این تجاوزات می‌تواند عراق را بی‌ثبات کرده و بیش از پیش این کشور را در مناقشات بین آمریکا و ایران درگیر کند.

با اینکه ارتش رژیم صهیونیستی درباره این حملات سکوت کرده و به سوال این روزنامه درباره تحولات اخیر پاسخ نداد اما «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم چند روز پیش در جریان سفر به اوکراین مدعی شده بود که اسرائیل در هرجایی که بتواند منافع ایران را هدف قرار خواهد داد. 

جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم چند سال است که به بهانه‌های مختلف از جمله مقابله با ایران و نیروهای حزب‌الله، به مکان‌های مختلفی در سوریه، خواه مناطق مسکونی باشد خواه پایگاه نظامی یا فرودگاه حملات هوایی انجام می‌دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز