دعایی معجزه‌آسا که عمرتان را زیاد می‌کند

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۳:۱۰:۵۹
کد خبر: ۹۰۰۹۸۵
دعایی معجزه‌آسا که عمرتان را زیاد می‌کند
اگر شخصی بخواهد طول عمرش زیاد شود می‌تواند دعای زیر را در زمان تعیین شده بخواند تا ۱۱ سال عمرش افزایش یاید.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛  در روایات و احادیث آمده است که انجام داده کار‌هایی مانند صله ارحام، صدقه دادن و نیکی به پدر و مادر باعث طول عمر می‌شود. همچنین خواندن دعای طول عمر به نقل از مرحوم فشارکی در اعمال رجب و شعبان بسیار مجرب است و با خواندن این دعا ۱۱ سال بر طول عمر شخص اضافه میشود. 

مرحوم ملا محمد باقر فشارکی رساله‌ای در اعمال ماه رجب و شعبان و همچنین اعمال ماه رمضان رمضان تألیف فرموده، در آنجا نقل کرده از بعضی کتب که در روز جمعه آخر ماه رجب هرکس این دعا را بخواند ۱۱ سال بر عمر او اضافه می‌شود.

بسم الله الرحمن الرحیم یا أجلَّ مِن کُلِّ جلیلٍ یا اکْرمَ مِن کُلِّ کریمٍ، و یاَ أعَزَّ مِن کُلِّ عزیزٍ أغِثْنی یا غِیاثِ الْمُسْتَغِثینَ بِفَضْلِکَ و جُودِکَ و کَرَمِکَ و مُدَّ عُمْرَنا وَهَبْ لَنا مِن لَدُنکَ عُمراً بِالُعافِیَهِ یا ذالجلالِ والاِکْرامِ

امام صادق (علیه‌ السلام) فرمودند: لا تَدَع زیارَهَ الحُسَیْنِ بْنِ عَلیّ علیه‌السلام و مُر اَصحابَکَ بِذالِکَ، یَمُدُّ اللّه‌ُ فی عُمْرِکَ و یَزیدُ اللّه‌ُ فی رِزقِکَ و یُحییکَ اللّه‌ُ سَعیدا و لاتَموتُ اِلاّ سَعیدا و یَکتُبکَ سَعیدا؛ زیارت امام حسین علیه‌ السلام را رها نکن و دوستان خود را هم به آن سفارش کن، که در این صورت، خداوند عمرت را طولانی و روزی‌ات را زیاد می ‌کند و زندگی‌ات را همراه با سعادت می ‌کند و جز سعادتمند نمی‌ میری و نام تو را در شمار سعادتمندان، ثبت می ‌کند.

امام صادق (علیه‌ السلام) فرمودند: مَنْ رَجَعَ مِنْ مَکَّهَ وَ هُوَ یَنْوِی الْحَجَّ مِنْ قابِلٍ زیدَ فی عُمْرِهِ؛ هر کس از مکّه بر گردد و تصمیم داشته باشد که سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزوده می ‌شود.

منبع: داروخانه معنوی و طب شیعه

نظر شما