روایتی تأثیرگذار از واکنش سردار سلیمانی در مواجهه با جنگنده‌های آمریکایی

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۷:۴۶
کد خبر: ۹۴۵۵۳۳
روایتی تأثیرگذار از واکنش سردار سلیمانی در مواجهه با جنگنده‌های آمریکایی
فرمانده یگان فاطمیون گفت: در حین پرواز حاج قاسم شروع کرد در دفترش مطالبی را یادداشت کردن. همزمان جنگنده‌های آمریکایی هم با دیدن هلی کوپتر تلاش می‌کردند ما را از مسیرمان منحرف کنند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ فرمانده یگان فاطمیون در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار ما، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی خاطره‌ای از آرامش این شهید عزیز مقابل جنگنده‌های آمریکایی روایت کرد و داستان نماز شکر خواندن حاج قاسم در این عکس را اینگونه توصیف کرد:

«ما معمولا برای سرکشی به مناطق تحت درگیری با هلی کوپتر در رفت و آمد بودیم. یکی از روز‌هایی که منطقه «حنف» در مرز عراق و سوریه از دست داعش آزاد شده بود به خواست حاج قاسم بنا شد به آنجا برویم تا سری به وضعیت منطقه و نیرو‌ها بزنیم و از اوضاع مطلع شویم.

آمریکایی‌ها هم اعلام کرده بودند «تا مدار ۵۵ درجه این منطقه کسی حق نداره نزدیک بشه.»

هنگام پرواز حاجی شروع کرد در دفترش مطالبی را یادداشت کردن. هم‌زمان جنگنده‌های آمریکایی هم با دیدن هلی‌کوپتر ما تلاش می‌کردند ما را از مسیرمان منحرف کنند. البته آن‌ها نمی‌دانستند هلیکوپتر حامل چه شخصیتی است. من که مضطرب شده بودم چند بار به حاجی گفتم جنگنده‌ها دارند نزدیک ما می‌شوند. اما ایشان با آرامش به نوشتن ادامه داد و حتی سرش را هم بلند نکرد که نگاه شان کند.

چند دقیقه بعد به منطقه که رسیدیم سردار سلیمانی در نقطه صفر مرزی نماز شکر خواند و برگشتیم.»

واکنش «حاج قاسم» از دیدن جنگنده‌های آمریکایی

منبع: فارس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز