دوقلوهایی که با یک سال اختلاف سن به دنیا آمدند!

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۷:۲۱
کد خبر: ۹۸۰۰۱۳
دوقلوهایی که با یک سال اختلاف سن به دنیا آمدند!
زن باردار زودتر از موعد زایمان به بیمارستان رفت و پزشک تشخیص داد که زمان تولد دوقلوها فرا رسیده ، دوقلوهایی که یکی از عجیب ترین تاریخ های تولد در میان همه دوقلوهای دنیا را به خود اختصاص دادند.
به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ قانون طبیعی به دنیا آمدن خواهران و برادران دوقلو متولد شدن آنها در یک روز و سال و ماه است اما همیشه این طور نیست و مثل هر چیز دیگری در این مورد هم استثنا وجود دارد که یکی از جالب ترین آنها را در این بخش خواهید خواند.

عجیب است اما کاملا طبیعی و نرمال این تولد انجام شد و مادر باردار دوقلوهای خود را در یک روز ولی با یک سال اختلاف سن به دنیا آورد حتما می پرسید چطور ؟

"ماریا اونتیورز" در حالیکه همراه همسرش تدارک مراسم روز عید را می دید متوجه شد که دوقلوهایش زودتر از موعد تصمیم به دنیا آمدن دارند و برای همین خود را به سریع به بیمارستان رساند و متوجه شد که حدس او درست بوده و نوزادان دوقلوی او در آستانه تولد هستند.
"جوآگوین اونتیورس" ساعت 11.58 دقیقه بعدازظهر و در تاریخ 31 دسامبر 2017 یعنی آخرین روز سال 2017 به دنیا آمد ، دقایقی بعد خواهر کوچک او "آیتانا " در ساعت 12.16 دقیقه یعنی دقایق ابتدایی صبح روز 1 ژانویه سال 2018 به دنیا آمد ؛ به این ترتیب آنها با هم ولی با یک سال اختلاف متولد شدند و این شاید یکی از نادرترین زایمان ها باشد که تاریخ تولد خواهر و برادر دوقلو را کاملا با هم متفاوت کرد.
این دوقلوهای دوست داشتنی تنها با 20 دقیقه اختلاف به دنیا آمدند اما روز و ساعت و دقیقه تولد آنها در مرز بین دوسال بود برای همین یکی در سال 2017 و دیگری در سال 2018 متولد شدند.
 
مطالب این بخش از صفحه گوناگون برنا صرفا جنبه سرگرمی دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز