بازار پرسود رمز ارزها

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۴:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۸۴۸۹
بازار پرسود رمز ارزها
در دنیای امروزی، راه‌های بسیاری برای کسب در آمد وجود دارد. افراد برای کسب در آمد دنبال راهکارهای سریع و پر سود هستند. یکی از راهکارهای بسیار خوب برای کسب در آمد، ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین است.

 ارزهای دیجیتال روز به روز در حال اضافه شدن هستند و در حال حاضر بیش از 5000 ارز رمزنگاری شده در جهان وجود دارد. شما می‌توانید بر روی هر کدام از این ارزها که خواستید سرمایه گذاری کنید و سود خوبی بدست بیاورید. خرید ارز دیجیتال در این سال‌ها بسیار رواج پیدا کرده است.

 

آیا ارزهای دیجیتال محل مناسبی برای سرمایه گذاری هستند؟

 در حال حاضر سهم‌هایی هم وجود دارد که  در طول یک سال مطمئناً به شما سود خوبی می‌دهند. به عنوان مثال خرید بیت کوین ، دوج کوین و ... سود بسیار زیادی در برخواهند داشت. در ادامه می‌خواهیم مقدار سود سالانه چند ارز متفاوت را بررسی کنیم. به عنوان مثال دوج کوین در یک سال توانست سود 11236 درصدی را برای سهام‌داران خود به ارمغان بیاورد. این سود یعنی سرمایه شما بیش از صد برابر می‌شود. منطقی است که اگر شما پول یک ماشین را در دوج کوین می‌گذاشتید، بعد یک سال پول صد عدد ماشین مانند آن را داشتید. به غیر از دوج کوین، ارز دیگری مانند لونا، 13200 درصد سود داده است. این سود نیز بسیار زیاد است و سرمایه شما را حدوداً 130 تا 140 برابر می‌کند. بیت کوین نیز یکی از ارزهای مشهور است که او نیز سود زیادی را در یک سال نصیب سهام‌داران خود کرده است. خرید بیت کوین در سال دو هزار سیزده از شما یک میلیاردر در حال حاضر می‌ساخت.  البته سود بیت کوین، قابل قیاس با سود بعضی از رمز ارزهای ناشناخته نیست. به همین دلیل اگر می‌خواهید در بستر ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، به سراغ ارزی بروید که ناشناس‌تر است به عنوان مثال خرید دوج کوین مناسب است. سعی کنید کمی ریسک کنید، شاید پس از ریسک کردن و صبر کردن، زندگی شما دگرگون شود.

Screenshot_20220513-205327_Docs

 ارزهایی که به آن‌ها کم توجه شده است؟

همان‌طور که در بالاتر گفته شد، ارزهایی بسیاری وجود دارند که می‌توان روی آن‌ها سرمایه گذاری کرد. در حال حاضر بیش از پنج هزار رمز ارز وجود دارد، اما بیش‌تر افراد فقط صد تا از آن‌ها را می‌شناسند و روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنند. به غیر از این ارزهای دیجیتال مشهور که سود خوبی دارند، ارزهای دیجیتال دیگری هم هستند که سود زیادی به شما خواهند داد. به عنوان مثال خرید تتر، یک خرید عالی و به صرفه است. یکی دیگر از ارزهای دیجیتال که قیمت مناسبی دارد و همچنین پتانسیل زیادی برای بالا رفتن و سود کردن دارد، بیت کوین است. شما با خرید بیت کوین، می‌توانید سالانه سود بسیاری زیادی دریافت کنید. ارزهای دیجیتال دیگری نیز مانند اومیسگو با نماد،omg وجود دارند که پتانسیل بسیار خوبی برای سود دهی دارند. این ارز دیجیتال در شبکه اتریوم است و آن را می‌توان چهارمین ارز فعال در این شبکه دانست. ترون یا Trx، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که کم‌تر به آن بها داده شده است، اما پتانسیل بالایی برای سود دهی دارد. سایت اوکی اکسچنج تمامی این ارزها را به شما با بهترین قیمت ارائه می‌دهد.

 

بورس بهتر است یا بازار رمز ارزها؟

این مسئله، دغدغه بسیاری از سرمایه گذاران و بسیاری از افراد است. اکثر افراد نمی‌دانند که بین بورس و ارز دیجیتال کدام را انتخاب کنند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را در این امر یاری کنیم. انتخاب بین بورس و بازار رمز ارزها و خرید بیت کوین و دوج کوین و دیگر ارزها تا حدود زیادی به ریسک‌پذیر بودن شما وابسته است. هرچه قدرت ریسک پذیری شما بیشتر باشد، صد در صد بیش‌تر به سمت بازار رمز ارزها کشیده می‌شوید. بازار رمز ارزها، همان‌طور که سود فراوان و بسیار زیادی دارد، از کمی ریسک نیز برخوردار است. البته بورس نیز به مانند بازار رمز ارزها ریسکی است، اما ریسک آن کم‌تر است. ولی در مقابل سود دهی بازار رمز ارزهای بسیار بیشتر از بورس است. اگر بخواهیم به یک مورد از ریسک پذیری بازار رمز ارزها اشاره کنیم، می‌توان به نزول و صعود قیمت بیت کوین اشاره کرد. در برهه‌ای از سال 2017 قیمت بیت کوین به 20000 دلار رسید. اما در سال 2018، بیت کوین به 8500 دلار سقوط کرد. ضرر و زیان زیادی متحمل سهام‌داران شد. البته کسانی که سهم خود را از آن زمان نفروخته‌اند الان سود زیادی کرده‌اند، زیرا قیمت حال حاضر بیت کوین پا را از سی هزار دلار نیز فراتر گذاشته است. در نتیجه می‌توان گفت برای افرادی که می‌خواهند سود زیادی کنند و ریسک‌پذیر هستند، بازار رمز ارزها مکان بسیار مناسبی است. برای خرید هر یک از ارزهای دیجیتال می توانید به سایت معتبر اوکی اکسچنج مراجعه کنید.

Screenshot_20220513-205302_Docs

نتیجه‌گیری

بازار رمز ارزها، در حال حاضر روز به روز پیشرفت می‌کند و رمز ارز جدیدی وارد بازار می‌شود. بهتر است هرچه سریع‌تر وارد این بازار شوید و از رمز ارزهایی که ناشناس هستند و پتانسیل بالایی برای سود دهی دارند، استفاده کنید و با خرید بیت کوین و دیگر ارزها اقدام به سرمایه گذاری کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز