با شرکت در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی به یک اسکین کر تراپیست حرفه ای تبدیل شوید

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۶:۳۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۸۹۷۴
با شرکت در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی به یک اسکین کر تراپیست حرفه ای تبدیل شوید
به روش‌هایی مانند هیدرودرمی، ماساژ، فیشیال یا پاکسازی پوست، هیدرولیفت، کلاژن درمانی، مزوتراپی، خاویار درمانی، میکرونیدلینگ و غیره که به منظور مراقبت از پوست و پیشگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس استفاده می‌شود، اسکین کر (skin care) می‌گویند.

پوست به‌عنوان بزرگ‌ترین اندام بدن نقش بسیار مهمی در سلامت و زیبایی انسان دارد. اسکین کر برای افرادی که با مشکلات و حساسیت‌های پوستی درگیر هستند، فواید زیادی دارد‌. به شغلی که با استفاده از روش‌های مراقبت از پوست باعث جوانسازی و افزایش شادابی پوست افراد می‌شود، اسکین کر تراپیست می‌گویند. این شغل یکی از مشاغل جدید است که طرفداران زیادی دارد. افراد علاقه‌مند برای اینکه به یک اسکین کر تراپیست تبدیل شوند ابتدا باید در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی شرکت کنند‌. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی در اختیار شما قرار دهیم.

دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی برای کسانی که قصد دارند با گرفتن مدرک اسکین کر تراپیست وارد بازار کار شوند و به درآمد خوبی برسند، بسیار مناسب و مفید است‌. شغل اسکین کر تراپیست جزو جدیدترین شغل‌هاست که با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم مواجه شده است و این روزها متخصصان اسکین کر تراپیست ماهر درآمد بسیار خوبی دارند. حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش اسکین کرمدرک دیپلم است‌. شرکت‌کنندگان در این دوره پس از دریافت مدرک می‌توانند در کلینیک‌های پوست و مو به‌عنوان مشاور یا دستیار پزشک متخصص مشغول فعالیت شوند.

کار در سالن‌های آرایشگاهی معتبر و کار در داروخانه‌ها به عنوان مشاور برای فروش محصولات آرایشی و بهداشتی شغل‌هایی هستند که به یک متخصص اسکین کر خوب و ماهر نیاز دارند. به این نکته توجه داشته باشید که این مدرک به معنای مجوز فعالیت نیست؛ بلکه به معنای این است که فرد توانایی لازم برای انجام خدمات مراقبت‌ از پوست تحت نظر یک پزشک متخصص یا پزشک عمومی در مراکز مربوط به خدمات پوست و مو را دارد.

دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • ارائه آموزش‌ها توسط مربی‌های باتجربه و حرفه‌ای

  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی این است که آموزش‌های مراقبت از پوست توسط مربی‌های ماهر و باتجربه به افراد آموزش داده می‌شود. مربی باید تمام موارد و نکات آموزشی را با جزئیات کامل به هنرجویان آموزش دهد و همه تجربیات خود را در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

  • ارائه آموزش‌ها به صورت حضوری و عملی

  • یکی دیگر از ویژگی‌های دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی این است که هنرجو برای شرکت در تمام کلاس‌های آموزشی باید در مجموعه حضور داشته باشد تا به صورت عملی انواع پوست را از نزدیک بشناسد و با نحوه انجام مراقبت‌های پوستی آشنا شود‌. تاثیر آموزش‌های عملی در افزایش مهارت هنرجو خیلی بیشتر از آموزش‌های تئوری است.

  • معرفی دستگاه‌های مورد نیاز برای انجام اسکین کر

  • مدرسان آموزشگاه مانیا آکادمی در دوره‌های آموزش اسکین کر تمام دستگاه‌های مورد نیاز را برای انجام انواع مراقبت‌های پوستی به هنرجویان معرفی می‌کنند و آن‌ها را با نحوه عملکرد این دستگاه‌ها آشنا می‌کنند. با یادگیری نحوه کار کردن با دستگاه‌های مورد نیاز به راحتی می‌توان پس از ورود به بازار کار بدون هیچ مشکلی با دستگاه‌ها کار کرد.

  • ارائه کامل‌ترین و بهترین جزوه اسکین کر

  • در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی در کنار آموزش‌های عملی و حضوری، یک جزوه اسکین کر کامل و جامع از به روز‌ترین نکات مربوط به مراقبت‌های پوستی به هنرجویان ارائه می‌شود. مباحث موجود در این جزوه شامل آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی پوست،‌ آسیب شناسی اولیه پوست، شناسایی انواع قارچ، باکتری و انگل‌های آسیب‌زننده به پوست، آشنایی با انواع پوست‌ها، پاکسازی پوست، فیشیال تخصصی، آموزش انواع ماسک‌ها، ماساژ تخصصی پوست، نکات مربوط به مراقبت از پوست دست، پا و دور چشم، مراقبت‌های بعد از اسکین کر، نحوه کار با دستگاه‌هایی مانند درمااف، آر اف، ماسک درمانی و غیره می‌شود. در این آموزشگاه علاوه بر جزوه اسکین کر، جزوه پاکسازی پوست نیز ارائه شده است.

  • ارائه مدرک معتبر آموزشگاه مانیا آکادمی

  • هنرجویان پس از شرکت در دوره آموزش اسکین کر مانیا آکادمی مدرک معتبر دریافت می‌کنند و با استفاده از این مدرک می‌توانند وارد بازار کار شوند. اعتبار مدرک ارائه شده توسط این آموزشگاه بسیار زیاد است. به طور کلی برای داشتن مدرک معتبر اسکین کر همواره باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که دارای مجوز باشد.

    دوره تخصصی فیشیال در آموزشگاه مانیا آکادمی

    یکی دیگر از دوره‌های تخصصی که توسط آموزشگاه مانیا آکادمی برگزار می‌شود، دوره پاکسازی پوست یا فیشیال است. این دوره بیشتر برای کسانی مناسب است که در کلینیک‌های زیبایی کار می‌کنند. در این دوره به هنرجویان جزوه پاکسازی پوست ارائه می‌شود. با رعایت نکات موجود در جزوه پاکسازی پوست می‌توان سلول‌های مرده پوست و جوش‌های سرسیاه را از بین برد. اولین راهکار پاکسازی پوست استفاده از لوسیون پاک‌کننده است. این لوسیون بر پایه آلوئه ورا ساخته شده و چربی‌ها و آلودگی‌های تجمع یافته روی پوست را با حرکات دورانی از بین می‌برد.

    روش بعدی برای پاکسازی پوست استفاده از بخار ازن است. در این روش بخار ازن چند دقیقه  روی پوست ماساژ داده می‌شود تا آلودگی‌های پوست پاک شود. در مرحله بعد از کرم لایه‌بردار استفاده می‌شود. این کرم با حرکات دورانی روی پوست صورت ماساژ داده می‌شود. سپس جوش‌های سر سیاه پوست از آن خارج می‌شود و در نهایت برای از بین بردن قرمزی روی پوست از ماسک استفاده می‌شود. ماسک باید ده دقیقه روی پوست باقی بماند. پس از اتمام مراحل پاکسازی پوست از مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده می‌شود‌.

     پاکسازی پوست برای تمام پوست‌ها مناسب است و علاوه بر از بین بردن جوش‌های سرسیاه، کوچک کردن منافذ باز پوست و حذف سلول‌های مرده‌، چربی پوست را نیز متعادل می‌کند‌. کسانی که در دوره تخصصی فیشیال مانیا آکادمی شرکت می‌کنند با مبانی آناتومی و بافت‌شناسی پوست به طور کامل آشنا می‌شوند و به خوبی می‌توانند پوست صورت مراجعین خود را پاکسازی کنند.

    نحوه شرکت در دوره تخصصی فیشیال و‌ آموزش اسکین کر مانیا آکادمی

    علاقه‌مندان به شرکت در دوره پاکسازی پوست و آموزش اسکین کر مانیا آکادمی می‌توانند به سایت این آموزشگاه با آدرس اینترنتی http://www.mania-academy.ir/ مراجعه‌ کنند. این آموزشگاه یکی از بهترین آموزشگاه‌هایی است که در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مراقبت‌های پوستی فعال است و به هنرجویان خود مدرک معتبر ارائه می‌دهد. برای مشاوره با مسئولین آموزشگاه و نحوه شرکت در دوره‌های آموزشی مانیا آکادمی با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
0
سلام شرایط شرکت دراین دوره ها به صورت آنلاین به چه صورته؟فقط باجزوه ست ؟وهزینه ها به چه صورته؟و۰۰۰۰۰۰۰
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز