استاندار زنجان:

در حال گذر از مدیریت کرونا به سمت کنترل بیماری هستیم

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۴۰۸۹
در حال گذر از مدیریت کرونا به سمت کنترل بیماری هستیم
استاندار زنجان می گوید: رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید اولویت زندگی روزمره مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس که بصورت ارتباط تصویری برگزار شد با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری برنامه شبهای قدر که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند و مردم نیز در این روزها و شبها نهایت همکاری را داشتند گفت: مردم ما به شرایط واقف هستند و می دانند که هر چند شرایط امروز استان و کشور نسبت به روزهای گذشته بهتر شده اما این به معنی پایان کرونا نیست چرا که هنوز درمان قطعی آن یافت نشده است.

مقام عالی دولت در استان از شهروندان خواست همچنان دستورالعمل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند زیرا همچنان بهترین نسخه برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا ویروس است.
رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان از آغاز اجرای مرحله سوم طرح غربالگری کرونا از امروز در استان زنجان خبر داد و گفت: در این طرح سطح ایمنی افرادی که قبلا مبتلا شده اند بررسی می شود و بصورت نمونه اتفاقی، افراد عادی هم شامل این طرح می شوند تا درصد افراد مبتلا به کرونا در استان مشخص شود.
استاندار زنجان درخصوص روز قدس انیز تصریح کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس در استان زنجان هیچ برنامه ای برای روز قدس نداریم مگر در شهرهایی که وضعیت آن ها سفید اعلام شود و در رابطه با اقامه نماز عید سعید فطر نیز این فریضه مبارک به مانند برنامه روز قدس در شهرهایی با وضع عادی آن هم با رعایت کامل دستورهای بهداشتی در مکان ها و فضاهای رو باز برپا خواهد شد.
مقام عالی استان با اعلام اینکه کنکور نیز در زمان مشخص شده برگزار می شود افزود: در استان باید شرایط را با توجه به دستورالعملهای اعلامی برای برگزار کنکور آماده کنیم و دانش آموزان نیز خود را محیای ماراتن کنکور کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز