با حضور معاون پژوهش،برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۵۰۴۳
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمدره
در این مراسم با تقدیم لوح سپاس از زحمات لعیا جعفری تجلیل و با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، صفدر حسینی خرم به عنوان مدیر آموزش وپرورش شهرستان خرمدره معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ بیت اله احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل در این مراسم با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بزرگترین مجموعه اجرایی کشور است از نیروی انسانی متخصص و متعهد در این دستگاه به عنوان بزرگترین سرمایه کشور یاد کرد و بر برنامه ریزی درست در جهت حفظ و تعالی این سرمایه های ارزشمند تاکید نمود.

وی با اشاره به تدوین برنامه آموزش‌وپرورش استان در سال 1399( مستند به برنامه اجرائی سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه ) خواستار همراهی و تمرکز متولیان امر در جهت تحقق و اجرایی نمودن این برنامه ها شد. 
احمدی نژاد حرکت در مدار قانون، برنامه محوری، اخلاق مداری، ایجاد وفاق و همدلی ،تلاش در جهت تحقق عدالت و کیفیت آموزشی، مشورت پذیری و تعامل سازنده را از اصول و خصایل حاکم بر آموزش و پرورش استان برشمرد و اظهار داشت: با جلب مشارکت همه نیروها، مدیران مدارس، معلمان فرهیخته، نیروهای خلاق، خوش فکر و متعهد میتوان به تحقق این اصول کمک نموده و به تعالی سازمانی دست یافت.
این مقام مسئول گردش نخبگان در مسئولیت ها را از موهبت های نظام اداری پویا و تحول آفرین برشمرد و از زحمات و اقدامات چند ساله لعیا جعفری مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان خرمدره تشکر و قدردانی نموده و برای مدیریت جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.
لعیا جعفری مدیر سابق آموزش و پرورش خرمدره در این مراسم، ضمن درخواست حلالیت از کلیه مدیران و پرسنل آموزش و پرورش شهرستان خرمدره، با ارائه گزارش عملکرد دوره مدیریتی خود، اعلام داشت: اگر در طول مدتی که بنده توفیق خدمتگزاری در این شهرستان را داشتم کاری صورت گرفته همه نتیجه زحمات و تلاشهای شبانه روزی پرسنل و فرهنگیان بوده که گام به گام بنده را در به ثمر رسیدن این اهداف یاری نمودند.
در ادامه صفدر حسینی خرم مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان خرمدره ضمن تشکر از زحمات مدیر سابق، اظهار داشت: از حسن اعتماد مدیر کل نهایت تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم با قانون گرایی،مشورت و توکل بر خدا کار را پیش برده و قدم های مثبتی در راه ارتقای تعلیم و تربیت این شهرستان برداریم.
وی گفت: تقویت انگیزهای دینی و تربیت دانشمندانی همچون شهید کاظمی و شهید کروبی که باعث درخشش نظام مقدس اسلامی شدند از جمله راهبرد ما در این مسئولیت خواهد بود.
در پایان این مراسم با تقدیم لوح سپاس از زحمات لعیا جعفری تجلیل و با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، صفدر حسینی خرم به عنوان مدیر آموزش وپرورش شهرستان خرمدره معرفی شد.

 

 

نظر شما