رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان:

دستگیری و کمک به نیازمندان بایستی بر اساس عقلانیت و هدف بزرگ با شد نه از روی احساسات و عاطفه

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۶۱۶۱
کرمی با اشاره به اینکه از ویژگی مومنین ، جهاد در اموال و انفاس است تصریح کرد : دستگیری و کمک به نیازمندان بایستی بر اساس عقلانیت و هدف بزرگ باشد نه از روی احساسات و عاطفه، لذا کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی و خانواده ایشان که در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند نمونه بارزی از همین هدف بزرگ می باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حجت الاسلام کرمی در جلسه مجمع سالانه انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان گفت:دستگیری از مخلوقات خداوند متعال و قدم نهادن در راه تعالی جامعه مقدمات حضور حضرت ولی عصر عج را فراهم خواهد کرد، لذا تمرین تعالی هدف مورد توجه همه باشد. 

وی با بیان اینکه ما باید به دنبال  ترویج الگوی اصلی اسلام  در جامعه باشیم اظهار داشت :  با ظهور حضرت مهدی عج آنقدر اخوت و صداقت در جامعه و بین مردم رواج پیدا می کند که مردم برای رفع نیاز خود مشکلی نخواهند داشت به عبارتی مردم برای کمک به همنوع از همدیگر سبقت خواهند گرفت. 

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان زنجان در مشارکت در کارهای خیر درجه یک و خط شکن هستند  خاطر نشان کرد : هر  مقطع زمانی که  نیاز به مشارکت مردم  احساس شد کلیه اقشار جامعه استان پای کار می آیند که نمونه بارز این امر مشارکت در تأمین پول عمل دختر چهارو نیم ساله زنجان بود که کمتر از 72 ساعت رقم میلیاردی جمع آوری شد  و نکته جالب و ارزشمند  این کار  گمنام  بودن کمک ها بود.

کرمی با اشاره به اینکه  از ویژگی  مومنین ، جهاد در اموال و انفاس است تصریح کرد : دستگیری و کمک به نیازمندان بایستی بر اساس عقلانیت و هدف بزرگ باشد نه از روی احساسات و عاطفه،  لذا کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی و خانواده ایشان که در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند نمونه بارزی از همین هدف بزرگ می باشد .

لازم به ذکر است در پایان جلسه انتخابات بازرسان انجمن حمایت از زندانیان استان برگزار و آقایان به ترتیب علی محمد ظهیریان و حجت الله بازدار با رأی اعضای حاضر در جلسه به مدت یکسال به عنوان بازرس انتخاب شدند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز