با حضور خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد:

مراسم تودیع و معارفه ریاست هیئت تکواندو با حضور خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۰۶۱۸۵
مراسم تودیع و معارفه ریاست هیئت تکواندو با حضور خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد
در این مراسم که به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت محدود و فقط با حضور معاون ورزشی اداره کل، اعضاء هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های هیئت تکواندو استان زنجان بود از زحمات ابوالفضل خدائی تجلیل و علی سپهری به عنوان رئیس جدید برای 4 سال آینده معرفی گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ روز چهارشنبه مورخ 99/02/31 مراسم تودیع و معارفه ریاست هیئت با حضور خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مراسم که به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت محدود و  فقط با حضور معاون ورزشی اداره کل، اعضاء هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های هیئت تکواندو استان زنجان بود از زحمات ابوالفضل خدائی تجلیل و علی سپهری به عنوان رئیس جدید برای 4 سال آینده معرفی گردید. به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان زنجان، در ابتدای جلسه ابوالفضل خدایی ریاست سابق هیئت تکواندو استان زنجان درباره فعالیت های هشت ساله خود صحبت نموده و ضمن تبریک به رئیس جدید افزود: با تجربه کافی و مدیریت درست در کنار انرژی جوانانه سپهری، آینده درخشانی را برای هیئت تکواندو استان زنجان شاهد خواهیم بود، که این میسر نمیگردد مگر به تلاش و اتحاد و انسجام خانواده بزرگ تکواندو استان که همه باهم دست به دست هم خواهیم داد برای محقق شدن این مهم.

در ادامه علی سپهری ریاست جدید هیئت تکواندو استان زنجان از حضور خلیلی مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان زنجان تقدیر نموده و ضمن قدردانی ویژه از ابوالفضل خدایی به جهت زحمات هشت ساله وی و تیم تلاشگرشان که بصورت شبانه روزی بود، از اهمیت بالای همکاری و همفکری کمیته ها و اساتید جهت توسعه تکواندو استان سخن گفت و افزود با صرف نمودن واقعی کلمه هیئت و استفاده از خرد جمعی،با برنامه ریزی انجام گرفته آکادمیک برای 4 سال آتی امیدواریم روزهای خوب و پر از موفقیتی را در کنار دوستان داشته و به هدف نهایی که همان موفقیت در عرصه های جهانی و المپیکی قهرمانان این رشته می باشد را با در نظر گرفتن سایر فعالیت ها نائل شویم.

سپس علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد هفتگی تکواندو به تحسین از فعالیت های پر فروغ هیئت تکواندو زنجان پرداخت و گفت ورزش استان هر چه قدر از حاشیه ها بدور بوده و به متن کار پرداخته موفقیت های بهتری را کسب کرده است. مدیرکل با درخواست از رئیس جدید برای تلاش در زمینه تعالی همه گرایش های تکواندو من جمله کیورگی و پومسه از  غفار امانی که چند ماهی به عنوان سرپرست  هیئت تکواندو استان قبول زحمت نموده بودند تشکر نمود و افزود شکر خدا تکواندو زنجان از امکانات خوبی چه از لحاظ منابع انسانی و چه تجهیزات برخوردار است که این خود به پیشرفت تکواندو در استان کمک میکند. خلیلی با آرزوی موفقیت برای علی سپهری و تقدیر از زحمات ابوالفضل خدایی گفت: به تکواندو استان قول میدهم که حمایت و پشتیبانی اداره کل بیش از پیش از این رشته موفق و پرطرفدار خواهد بود چرا که اعتقاد دارم تکواندوی استان حرف های زیادی برای گفتن دارد و با بهره گیری از تمامی اعضای این خانواده که رئیس جدید سرلوحه کار خود قرار خواهد داد قطعا شاهد موفقیت روز افزون آن خواهیم بود.

در پایان مراسم به پاس تقدیر از زحمات ریاست و سرپرست سابق هیئت تکواندو استان از زحمات خدائی و امانی با اهداء لوح، تجلیل شد و علی سپهری به عنوان رئیس این هیئت معرفی گردید.

شایان ذکر است علی سپهری پیش از این نیز تجربه حضور در اکثر کمیته های تکواندو استان و دبیری این هیئت را در سال های نه چندان دور داشته و که هم اکنون در سمت مدیریت روابط عمومی دانشگاه زنجان مسئولیت دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز