با حضور مدیرکل راه آهن شمالغرب انجام شد:

بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان از عملیات احداث خط دوم راه آهن قزوین_زنجان

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۷۷۲۳
بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان از عملیات احداث خط دوم راه آهن قزوین_زنجان
دکتر مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مهندس خدائی و کارکنان تلاشگر راه آهن شمالغرب، با اظهار رضایت از فعالیتهای انجام شده اظهار امیدواری نمودند که با اتمام پروژه خط دوم راه آهن تهران_قزوین_زنجان ، هموطنان و صاحبان صنایع استان و منطقه از مزایای آن بهره مند گردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان به اتفاق هیئت همراه با حضور در ایستگاه راه آهن زنجان مورد استقبال مهندس خدائی مدیرکل راه آهن شمالغرب و جمعی از مدیران این اداره کل قرار گرفتند.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در ابتدا از سالن جدید الاحداث این ایستگاه و امکانات آن بازدید بعمل آوردند. حاضرین در ادامه محور زنجان_بناب را با درزین طی که در آن مهندس خدائی توضیحات مبسوطی را در مورد خط دوم راه آهن تهران_قزوین_زنجان ارائه نمودند، مدیرکل راه آهن شمالغرب با اشاره به اینکه خط یاد شده در ۸ قطعه (۴قطعه از تهران به قزوین و ۴ قطعه از قزوین به زنجان) از طریق فاینانس داخلی در حال اجرا می باشد، طول مسیر خط دوم قزوین_زنجان را ۱۷۲ کیلومتر (۱۰۲ کیلومتر آن در محدوده استان زنجان واقع شده) و میزان پیشرفت آن را بالای ۷۰ درصد عنوان داشتند، مهندس خدائی مهمترین مشکلات و تنگناهای پروژه را تجاوز به حریم راه آهن و مشکلات مالی عنوان که در صوت تامین اعتبار و تزریق نقدینگی پروژه تا شش ماه آینده قابل بهره برداری می باشد.
 این مقام مسئول در ادامه تعداد قطارهای مسافری زنجان_تهران ، زنجان_مشهد و بالعکس و تعداد قطارهای عبوری از محورهای راه آهن شمالغرب و میزان اشغال قطارها، نحوه رعایت پروتکلهای بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا ، اقدامات انجام شده در ایستگاه بناب در زمینه واردات اقلام مورد نیاز صنایع استان (که اغلب خاک روی می باشد) صادرات تولیدات کارخانجات استان از قبیل شمش ، روی ، لوله های مسی، لوله های رابط آبیاری و ... و محصولات کشاورزی استان (هندوانه و کشمش) و همچنین فعالیتهای صورت گرفته در ایستگاه سلطانیه مطالبی را بیان داشتند.
 دکتر مرادی و هیئت همراه در ایستگاه بناب از دفتر ایستگاه بازدید و با توضیحات ارائه شده از طرف مهندس خدائی با نحوه کنترل تردد انواع وسایط نقلیه ریلی آشنا و با نمایندگان شرکت صبا ریل آسیا فورواردر تخلیه و بارگیری ایستگاه بناب نیز دیدار و گفتگو نمودند.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مهندس خدائی و کارکنان تلاشگر راه آهن شمالغرب، با اظهار رضایت از فعالیتهای انجام شده اظهار امیدواری نمودند که با اتمام پروژه خط دوم راه آهن تهران_قزوین_زنجان ، هموطنان و صاحبان صنایع استان و منطقه از مزایای آن بهره مند گردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز