معاون استاندار زنجان:؛

وضعیت زنجان و خرم‌دره در بحث کرونا قرمز است

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۸۲۷۳
وضعیت زنجان و خرم‌دره در بحث کرونا قرمز است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه رعایت فاصله اجتماعی توسط شهروندان به سمتی رفته که گویی کرونا نیست، گفت: وضعیت در زنجان و خرم‌دره قرمز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان با اشاره به اینکه امروز مسئله اجتماعی جامعه کرونا است، اظهار کرد: امروز بحث رعایت پروتکل‌ها توسط اصناف باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه رعایت فاصله اجتماعی توسط شهروندان به سمتی رفته که گویی کرونا نیست، تصریح کرد: امروز میزان مبتلایان ۳۰ درصد شده به طوری‌که در حال حاضر وضعیت در زنجان و خرم‌دره قرمز است. سلامت مردم مهم است و ما باید نسبت به این موضوع حساس باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم و اصناف باید به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند و نظارت دستگاه‌ها نیز بیشتر شود، گفت: انتظار داریم نیروهای شهرداری‌ در پارک‌ها و فضای سبز پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه این باور غلط که کرونا فقط ۶۰ ساله‌ها را گرفتار می‌کند، غلط است، تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در مراسم‌های عزا و عروسی نکات ایمنی را رعایت کنند. امروز در زنجان ۲۳۰ بیمار بستری هستند که نسبت به هفته‌های گذشته افزایش یافته است.

مرادی‌نافچی با اشاره به افزایش مبتلایان پس از عید فطر، گفت: مردم نباید تصور کنند زندگی به روال عادی برگشته است. امیدواریم به جایی نرسیم که کل استان قرمز شود.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز حفظ سلامت و سرمایه اجتماعی جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید همان حساسیت قبلی وجود داشته باشد و مردم گمان نکنند که کرونا از بین رفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز