در جلسه شورای راهبری تصادفات استان:

برای کاهش حوادث رانندگی باید همه دستگاهها دست به دست هم دهند

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۹۸۴۹
برای کاهش حوادث رانندگی باید همه دستگاهها دست به دست هم دهند
استاندار زنجان می گوید: باید برای اثر بخشی طرح های پیشگیری از حوادث رانندگی درون و برون شهری، داده های سال های گذشته تجزیه تجلیل شده و بر اساس آن برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای راهبری تصادفات استان گفت: بهار امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا ترددهای بین جاده ای کاهش یافت ولی در چند روز اخیر شاهد افزایش رفت و آمد خودروها هستیم که لازم است به دقت جاده ها زیر نظر گرفته شود.
مقام عالی استان همچنین تاکید کرد: در بحث پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی نباید فشار مضاعف بر نیروی انتظامی وارد شود و در عین حال افزود: برای کاهش حوادث رانندگی دستگاههای مرتبط باید با هم همکاری داشته باشند و یکی از راهکارهای مهم برای کنترل هر چه بهتر جاده ها و خیابانها دسترسی دادن تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی به نیروی انتظامی است.
استاندار زنجان رعایت قانون را از سوی مردم و مسئولان متذکر شد و پیشنهاد کرد برای افزایش ایمنی در اتوبان زنجان به قزوین و زنجان به تبریز همکاری بین استانی با دو استان قزوین و تبریز صورت گیرد تا با تشریک مساعی هر استان به سهم خود نسبت به رفع نقاط حادثه خیز و افزایش سطح ایمنی راهها اقدام نماید.
حقیقی توجه به آموزش و استفاده از ظرفیت شورای اطلاع رسانی را برای پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی بسیار موثر دانست و گفت: در این روزها آموزش های فضای مجازی می تواند برای آگاهی بخشی به خانواده ها و رانندگان درباره نحوه مسافرت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد اقبال قرار گیرد.
نگاه عادلانه به اجرای طرح های ایمنی در مناطق محروم و برخوردار استان، توجه به ساماندهی و اصلاح وضعیت ورودی دانشگاه زنجان و لزوم ایمن سازی جاده فرودگاه بعنوان مسیر دسترسی به بهشت زهرای زنجان از دیگر تاکیدات استاندار زنجان در جلسه شورای راهبری تصادفات استان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز