به دلیل شرایط خاص کرونهایی با رعایت نکات بهداشتی و در سالن اصلی خانه تکواندو برگزار گردید :

نشست هم اندیشی مربیان بانوان هیئت تکواندو استان زنجان

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۰۹۴۰
نشست هم اندیشی مربیان بانوان هیئت تکواندو استان زنجان
ماهرخ پرویزی(نایب رئیس بانوان)، نگار ملامددخانی(کمیته های مربیان - استعدادیابی)، سولماز سلیمانزاده(کمیته های مسابقات و لیگ- فنی)، سونا رزاقی(کمیته آموزش)، نیلوفر بیگدلی(کمیته داوران)، آذین خلجی(کمیته آزمون) در مسئولیت خود ابقا شدند و ثنا قزلباش(کمیته قضایی)، لیلی فریدونی(کمیته نظارت و بازرسی)، خدیجه محمدی(کمیته فرهنگی)، مریم عسگرلو(کمیته روابط عمومی)، بهاره ملک قصابی(کمیته شهرستانها) حکم جدید خود را از دست مسئولین هیات دریافت نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نشست هم اندیشی مربیان بانوان هیئت تکواندو با حضور علی سپهری ریاست هیئت تکواندو استان و هیئت همراه جمعه برگزار گردید.

در ابتدا این نشست که آقایان دکتر سیاح، خدایی، دکتر حبیبی و خانم پرویزی نیز حضور داشتند و به دلیل شرایط خاص کرونایی با رعایت نکات بهداشتی و در سالن اصلی خانه تکواندو برگزار گردید ریاست محترم هیئت با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به تاسی گرفتن همه مربیان از منش و کار سرباز رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پرداختند و مسائل پیش رو مربیان هیئت استان اشاره کرده و نکاتی در خصوص صرف واقعی فعل خواستن همچون این سردار دلها که باعث نایل شدن به اهداف غایی و نهایی که همان موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی می باشد را یادآور شدند.

در ادامه این جلسه مباحث مهمی راجع به  تمرین همزیستی با ویروس منحوس کرونا برا پیشگیری از تعطیلی بیش از حد ورزش چرا که شاید این ویروس تا ماهها و بلکه سالها بخواهد به جولان خود ادامه دهد. تشکیل گروههای مجازی خانواده بزرگ هیئت تکواندو، اعضای شورای راهبردی، نقشه راه مربیان استان در پومسه و کیوروگی، جلسات و برنامه های هیئت، بانک اطلاعاتی و ...مطرح گردید.

در پایان نشست ضمن انتخاب نماینده بانوان جهت حضور در شورای راهبردی تکواندو استان توسط مربیان، حاضرین دغدغه های خود را مطرح کرده و کمیته های جدید مربیان بانوان هیئت تکواندو استان به شرح ذیل معرفی گشته و حکم خود را دریافت نمودند.

به جهت ضیق وقت مقرر گردید در روزهای آتی جلسه ای جهت بحث و بررسی موارد فنی برای حضور فعال تر و موثرتر بانوان در رویدادها و مسابقات

و برنامه ریزی لازم برای روند رو به رشد تکواندو در ایام کرونا برگزار گردد. 

کمیته های بانوان:

ماهرخ پرویزی(نایب رئیس بانوان)، نگار ملامددخانی(کمیته های مربیان - استعدادیابی)، سولماز سلیمانزاده(کمیته های مسابقات و لیگ- فنی)، سونا رزاقی(کمیته آموزش)، نیلوفر بیگدلی(کمیته داوران)، آذین خلجی(کمیته آزمون) در مسئولیت خود ابقا شدند و 

ثنا قزلباش(کمیته قضایی)، لیلی فریدونی(کمیته نظارت و بازرسی)، خدیجه محمدی(کمیته فرهنگی)، مریم عسگرلو(کمیته روابط عمومی)، بهاره ملک قصابی(کمیته شهرستانها) حکم جدید خود را از دست مسئولین هیات دریافت نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز