معاون استاندار زنجان:

هشت طرح دهکده اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در زنجان اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۲۱۴۶۶
هشت طرح دهکده اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در زنجان اجرا می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با مشارکت بسیج سازندگی هشت طرح دهکده اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در هشت شهرستان این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: علاوه بر این طرح ها، ۱۵۶ پروژه محرومیت زدایی نیز با مشارکت دستگاه های اجرایی استان و بسیج سازندگی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان درمناطق مختلف استان عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج به عنوان شجره طیبه از ابتدای تاسیس در عرصه های مختلف آثار و برکاتی زیادی را در حوزه امنیت، مقاومت و حراست از ارزش های نظام جمهوری اسلامی داشتند، ادامه داد: در اجرای طرح های محرومیت زدایی نیز درصدد هستیم تا از ظرفیت مجموعه بسیج در آبادانی مناطق محروم بهره بگیریم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه در شرایط حاضر در سایه همدلی بین مدیران اجرایی روند توسعه استان در عرصه های مختلف شتاب بیشتری گرفته است، اظهار داشت: رویکرد اساسی اقدامات در بخش های مختلف در راستای اسناد بالادستی همچون سند آمایش استان، سند توسعه روستایی و سند توسعه پایدار منظومه های روستایی است.

وی به ضرورت توجه به روستاها و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار استان تاکید کرد و گفت: مبنای اجرای طرح های مشارکتی با بسیج سازندگی دراستان، محرومیت زدایی از مناطق است.

 

نظر شما