مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان زنجان:

هدف دشمن غفلت زن مسلمان ایرانی از خانواده و حجاب است

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۴۴۳۰
هدف دشمن غفلت زن مسلمان ایرانی از خانواده و حجاب است
لیلا رمضانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه مسئله حجاب به معنای منزوی کردن زن نیست،اظهار کرد:با توجه به نگاه ویژه رهبری به این مسئله،ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همواره به عنوان یکی از سرفصل ها و اهداف اصلی سازمان بسیج جامعه زنان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ لیلا رمضانیبیان داشت: بدون شک جامعه سالم جامعه ای است که خانواده به عنوان جزء کوچک آن جامعه از سلامت و کامل و کافی برخوردار باشد بنابراین سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان با اشاره به اینکه یکی از راه های استحکام بنیان خانواده رعایت حجاب و ترویج آن در جامعه است که همین مهم مسئولیت بسیج جامعه زنان را سنگینتر می کند،تصریح کرد:هدف دشمن نیز غفلت زن مسلمان از حجاب ،خانواده و نیز حیازدایی است چرا که دشمنان فهمیده اند که با هدف قرار دادن نقطه حساس اعتقادات مردم می‌توانند جامعه را متزلزل کنند.

رمضانی در ادامه با یادآوری در پیش رو بودن هفته عفاف و حجاب تاکید کرد:21 تیر 1315 در پی اعتراض به قانون کشف حجاب در مسجد گوهرشاد برخی از بانوان هموطن به شهادت رسیدند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهت گرامی‌داشت ارزش‌های دینی، این روز بزرگ به عنوان روز عفاف و حجاب نامیده شد.

وی در خصوص اسامی روزهای هفته عفاف و حجاب گفت:شنبه ۲۱ تیرماه "حیا و عفت؛مقاومت فرهنگی" تعیین شده است.یکشنبه ۲۲ تیرماه "حیا و عفت؛تحکیم خانواده-فرهنگ فاطمی" ؛دوشنبه ۲۳ تیرماه"حیا و عفت؛فطرت انسانی-مطالبه جهانی" و سه شنبه ۲۴ تیرماه "حیا و عفت؛زمینه ساز ظهور" انتخاب شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان ادامه داد:چهارشنبه ۲۵ تیرماه"حیا و عفت؛امنیت اجتماعی"، پنجشنبه ۲۶تیرماه"حیا و عفت؛احترام به قانون-تکریم جامعه " و جمعه ۲۷تیرماه"حیا و عفت؛شکر عملی-تجلی بندگی "نامگذاری شده است.

این مسئول با اشاره به عدم برگزاری برنامه های هفته عفاف و حجاب به صورت حضوری گسترده توسط بسیج جامعه زنان به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور افزود:این برنامه ها بصورت غیرحضوری و فعال در فضای مجازی برگزار می شود.

رمضانی یادآور شد:مطالبه گری اجرای صحیح قانون توسط نخبگان،اساتید و بانوان فرهیخته به عنوان نماینده زنان در جامعه در فضای مجازی،فضاسازی و تبلیغات پیرامون مسئله عفاف و حجاب در سطح شهر،برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی،ساخت موشن گرافیک،ارسال پیام ها و موضوعات مربوط به عفاف و حیا و فلسفه حجاب در فضای مجازی و برگزاری نشست و جلسات پرسش و پاسخ در حلقات صالحین و کانال های مختلف در شبکه های اجتماعی از برنامه های در نظر گرفته شده در طول این هفته است.

وی در پایان با بیان اینکه ترویج فرهنگ حیا و پوشش متعارف در بین آحاد مردم ضامن جامعه ای سالم است، گفت:بدون شک با تبیین فلسفه حجاب برای مردم،افراد آگاهانه به سمت رعایت حیا و حجاب متعارف در جامعه سوق داده می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز