معاون استاندار زنجان:

باید فرهنگ عفاف وارد شئونات اجتماعی و کاری افراد شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۵۵۲۰
باید فرهنگ عفاف وارد شئونات اجتماعی و کاری افراد شود
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان تاکید کرد: فرهنگ عفاف و حجاب باید از شکل ظاهر و پوشش به سایر شئونات اجتماعی، رفتاری و کاری افراد تسری یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سمانه شاددل در مراسم تجلیل از بانوان دارای حجاب برتر استانداری زنجان، عفاف و حجاب را یکی از مهمترین مصادیق امر به معروف در جامعه برشمرد و گفت: باید سایر مصادیق "معروفات " نیز در جامعه و بویژه در نظام اداری توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نباید تنها در حد پوشش و ظاهر افراد باقی بماند، افزود: باید مسائلی همچون فرهنگ عفاف و حجاب برتر را به سایر حیطه های اجتماعی، رفتاری و کاری افراد وارد کنیم تا ماندگار شود.

معاون استاندار و رئیس شورای فرهنگی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: هر آنچه که بعنوان ارزش در افراد شناخته می شود باید در صدد حفظ و توسعه آن برآییم تا در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه بدلیل شیوع ویروس کرونا در برگزاری بسیاری از مراسم و برنامه ها محدودیت هایی بوجود آمده، ابراز امیدواری کرد: با شکست این ویروس و با برنامه ریزی صحیح بتوانیم برنامه های پیش بینی شده آموزشی، همایش ها و دوره ها را با حضور گسترده تری از افراد برگزار نماییم.

در ادامه این برنامه، دبیر شورای فرهنگی نیز از تشکیل کمیته عفاف و حجاب در استانداری زنجان خبر داد و گفت: در جلسات این کمیته بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب چند برنامه از قبیل؛ برگزاری مسابقه موضوعی، تبلیغات محیطی، انتشار پیام از عالی ترین مقام دستگاه، مراسم میثاق با شهدا در محل شهدای گمنام گاوازنگ، تجلیل از بانوان دارای حجاب برتر شاغل در استانداری و ... پیش بینی شده بود که تعدادی از این مصوبات بدلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن اجرا نشد.

علی جعفری ملاک انتخاب افراد برای تجلیل در این مراسم را داشتن حجاب برتر و چادر هم در محل کار و هم خارج از دستگاه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تمامی کارکنان استانداری در شاخص عفاف و حجاب همواره برتر و برگزیده بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز