فرماندار شهرستان زنجان خبر داد:

پیشنهاد هزینه‌کرد نذورات حسینیه و زینبیه زنجان برای آسیب‌دیدگان از کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۶۱۹۶
پیشنهاد هزینه‌کرد نذورات حسینیه و زینبیه زنجان برای آسیب‌دیدگان از کرونا
فرماندار زنجان گفت: پیشنهاد شده ۱۰۰ درصد نذورات حسینیه و زینبیه زنجان برای کمک به افراد آسیب‌دیدگان از کرونا هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به تاثیر کرونا بر شرایط زندگی مردم بیان کرد: در این زمینه بخشی از جامعه متوجه خسران اقتصادی شدند.

وی با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب اعمال محدودیت و افزایش فشار اقتصادی در جامعه می‌شود، گفت: مردم با رعایت بهداشت فردی می‌توانند به بهبود شرایط و کاهش عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا کمک کنند.

عسگری با اشاره به اینکه در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه با هماهنگی امام جمعه اقدامات خوبی انجام شده است، بیان کرد: امید است در مرحله دوم نیز این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه از هنرمندان انتظار می‌رود در زمینه فرهنگ ‌سازی بیشتر فعالیت کنند، گفت: این قشر باید با تولید محتوا و فرهنگ‌سازی گام موثری بردارند.

وی با اشاره به اینکه مناسبت‌های مذهبی فرصت خوبی برای استفاده از ظرفیت‌های اقشار مختلف برای دریافت کمک‌های مردمی است، گفت: پیشنهاد شده ۱۰۰ درصد نذورات حسینیه و زینبیه زنجان برای کمک به افراد آسیب‌دیدگان از کرونا هزینه شود.

عسگری با اشاره به اینکه باید در این حوزه از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد استفاده کرد، افزود: این قشر همواره در امور خیریه فعالیت موثری داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز