فرمانده سپاه ناحیه زنجان همزمان با به مناسبت نخستین سالروز دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب :

بهره برداری و تحویل ۲ باب خانه محروم با مشارکت بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)،سپاه ناحیه و خیرین استان زنجان

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۷۸۶۷
بهره برداری و تحویل ۲ باب خانه محروم با مشارکت بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)،سپاه ناحیه و خیرین استان زنجان
فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت:همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت و به مناسبت نخستین سالروز دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب 2 باب خانه محروم با مشارکت بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)،سپاه ناحیه و خیرین استان زنجان در این استان بهره برداری و تحویل خانواده های هدف گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت :همزمان با دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه دو باب واحد مسکونی که توسط بسیجیان گروه جهادی 313 حوزه مقاومت بسیج اشرفی ساخته شده بود،تحویل خانواده های هدف شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این خانه‌ها متعلق به یک مادر و فرزند فاقد سرپرست در شهر زنجان بود که دچار حریق شده بود، بیان کرد: با توجه در مضیقه بودن این خانواده مستاجر، خانه در عرض دو هفته بازسازی و تحویل داده شد.

 فرمانده سپاه ناحیه زنجان خاطر نشان کرد: علاوه بر آن یک ساخت یک باب واحد مسکونی در روستای اژدهاتو تمام شده و همراه با وسایل زندگی تحویل خانواده های هدف شد .

سهندی از فعالیت 23 گروه جهادی جغرافیا محور و در دست اقدام بودن 26 پروژه ساخت خانه محروم خبر داد و گفت : از این 26 پروژه ، 16 واحد بصورت احداث و 10 واحد به صورت مرمت و بهسازی خواهد بود .

وی افزود : از تعداد 16 پروژه ، تعداد 10 پروژه در مناطق روستایی و 6 پروژه در شهر زنجان در دست احداث بوده و با نام و یاد سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین همزمان با ایام دهه اول ماه محرم تحویل مردم عزیز خواهد شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به آغاز دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه گفت : پیرو دستور مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال جاری مبنی بر اجرای کمک مومنانه و دست‌گیری از خانواده‌های نیازمند و کم درآمد در آستانه ماه مبارک رمضان، سپاه و بسیج مانند همیشه با تمام توان پای کار آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای استمرار رزمایش کمک مومنانه گفت: مرحله دوم این رزمایش در سه مقطع برگزار خواهد شد که فاز نخست آن با توزیع بسته های معیشتی و کارت هدیه همزمان با دهه امامت و ولایت ،از عید قربان تا غدیر انجام می‌شود.

 سهندی افزود: علاوه براین در دهه اول محرم و در دهه پایانی ماه صفر نیز مراحل بعدی رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیران و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز