معاون استاندار زنجان عنوان کرد؛

زنجان صدرنشین جذب سرمایه‌گذار خارجی در سال گذشته

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۶۹۱۹
زنجان صدرنشین جذب سرمایه‌گذار خارجی در سال گذشته
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در جلسه شورای اداری استان زنجان عنوان کرد: این استان در سال گذشته رتبه اول جذب سرمایه‌گذار خارجی را کسب کرده است

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سمانه شاددل در جلسه شورای اداری استان با اشاره به توفیقات مدیریت استان در یک سال گذشته، اظهار کرد: امسال ۶۹ پروژه  اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به سال قبل بهره‌برداری می‌شود. همچنین امسال تعداد پروژه‌های عمرانی به ۹۲۵ پروژه رسیده و این در حالی است که ۵۵۵۰ واحد اقدام ملی مسکن امسال در استان انجام شده که نسبت به سایر استان‌ها پیشرفت خوبی دارد.

معاون استاندار زنجان با اشاره به پروژه‌های جهش تولید، ادامه داد: در حال حاضر با تخصیص اعتبار، اجرای پروژه‌ها آغاز شده‌ و اقدامات دستگاه‌ها از شهریور ۹۸ تا شهریور ۹۹ در پرتال استان بازگذاری شده است.

وی افزود: زنجان کمترین آسیب را در بخش کسب و کار به دنبال شیوع کرونا دارد و جزو استان‌های مطلوب در بخش شاخص کسب و کار است. همچنین زنجان جزو استان‌های برتر برای سرمایه‌گذاری خارجی محسوب می‌شود به‌طوری که زنجان رتبه اول را در تشکیل ستاد تسهیل و نیز جذب سرمایه‌گذار خارجی داشته و موفق شده است علاوه‌بر راه‌اندازی واحدهای تعطیل استان، ۱۲ هزار شغل را نیز ایجاد کند.

این مسئول، زنجان را جزو استان‌هایی دانست که دیرتر از سایر استان‌ها وارد بیماری کرونا شد، تصریح کرد: خوشبختانه این مسئله در استان به خوبی کنترل شده و طرح بیماریابی سرپایی در این استان به‌صورت پایلوت اجرا شد و برای بهبود دسترسی مردم به ملزومات بهداشتی، واحدهای تولید ماسک ایجاد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان، با بیان اینکه مرخصی مدیران تا ۱۴ محرم لغو است، خاطرنشان کرد: مدیران باید در اسرع وقت نسبت به  ثبت دستگاه‌ها و ادارات در سامانه اقدام کنند. همچنین مدیران استانی باید در راستای  تبصره ۱۲ بودجه امسال اهتمام ویژه داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز