رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان :

توزیع اقلام ویژه ماه محرم و صفر در استان زنجان

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۹۵۰۳
توزیع اقلام ویژه ماه محرم و صفر در استان زنجان
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) ، اقلام ویژه مورد نیاز هیئات مذهبی در استان زنجان توزیع می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری با اشاره به اجرای طرح توزیع اقلام ویژه ماه محرم و صفر در استان ادامه داد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی اقلام اساسی برای مصارف هیات های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد در ماه‌های محرم و صفر با ارائه معرفینامه توسط شورای هیاتهای مذهبی استان و شهرستانها توزیع خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این راستا 50 تن قند برای استان تخصیص یافته است که به صورت بسته های دو کیلو و 800 گرم بسته بندی شده و با قیمت 23800 تومان عرضه می شود.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود: تاکنون 50 تن شکر به این منظور اختصاص پیدا کرده است که به صورت بسته های 3 کیلویی با قیمت 23500 تومان توزیع می گردد.
وی یادآور شد: قیمت های مصوب برای این اقلام از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان تعیین گردیده که پایین تر از قیمت بازار در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول عنوان کرد: هیات های مذهبی باید جهت تحویل این اقلام ، به سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه نموده و با اخذ معرفی نامه و ارائه آن ، قند و شکر خود را از واحدهای قند ریزی دریافت نمایند.
فغفوری اظهار داشت : استان درخواست گوشت و مرغ منجمد را نیز به مرکز ارائه داده است که به محض وصول توزیع خواهد شد.
 

 

 

نظر شما