نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

این عزاداری‌های پرشور و شعور باید بعد از عاشورا هم تقویت شده و تداوم داشته باشد

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۱۶۴۷
این عزاداری‌های پرشور و شعور باید بعد از عاشورا هم تقویت شده و تداوم داشته باشد
نماینده ولی فقیه در استان زنجان،اظهار داشت: اهمیت حوادث بعد از عاشورا کمتر از حادثه عاشورا نیست و باید پیام، منطق، آرمان و هدف شهیدان به خوبی بیان شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  آیت الله علی خاتمی شامگاه یکشنبه در جمع عزاداران حسینی مکتب الزهرا در مسجد جامع زنجان، رعایت پروتکل‌ها و دستور العمل های بهداشتی از سوی عزاداران حسینی در استان زنجان را بسیار عالی اعلام کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در عزاداری سرور و سالار شهیدان با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه عزاداری تنها مربوط به تاسوعا و عاشورا نباشد، گفت: این عزاداری‌ها پرشور و شعور باید بعد از عاشورا هم تقویت شده و تداوم داشته باشد.

خاتمی با بیان اینکه اصل عزاداری بعد از عاشورا است، تاکید کرد: مجالس عزاداری برای اباعبدالله الحسین نباید تنها محدود به دهه اول محرم شود و مجلس روضه باید تداوم داشته باشد.

وی ابراز کرد: اهمیت حوادث بعد از عاشورا کمتر از حادثه عاشورا نیست و پیام، منطق، آرمان و هدف شهیدان به خوبی بیان شود و کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، افزود: پیام رسان واقعی واقعه عاشورا رابه ما رسانده و اگر پیام رسانان نبودند دشمن به نفع خود تحریف می‌کرد.

خاتمی تصریح کرد: زنجانی‌ها ولایتمداری و عزاداری خود را نشان دادند و این برای ما باعث افتخار است و باید مردم همانند ماه محرم باز پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا هر چه زودتر بیماری کرونا ریشه کن شود.

 

نظر شما